برند جدید بهمن برای عرضه محصولات هونگچی، هاوال، بستیون، MG و KG

محصولات شرکت های خودروسازی بستیون، هونگچی، هاوال، MG و KG Mobility توسط بهمن موتور به ایران وارد می‌شود

بهمن موتور به‌واسطه برند جدید خود با نام BM Cars قرار است محصولات برندهای هاوال، هونگچی، بستیون، ام جی و کی جی موبیلیتی را وارد ایران کند.

گروه بهمن برند جدیدی تحت عنوان BM Cars، مخفف Bahman Motor Cars را در راستای واردات خودروهای جدید به بازار ایران تاسیس می‌کند. این شرکت با افتتاح نمایشگاه یا شوروم جدیدی در ایران مال تهران به دنبال این است تا این محصولات جدید را برای عموم به نمایش بگذارد. در مقطع کنونی، بهمن موتور با این برند به‌دنبال عرضه خودروهای خودروسازان مختلف نظیر هونگچی، هاوال، بستیون، ام جی و کی جی موبیلیتی (سانگ یانگ سابق) است و باید به‌زودی منتظر نمایش آن‌ها در شوروم مذکور بود.

برند جدید بهمن برای عرضه محصولات هونگچی، هاوال، بستیون، ام جی و سانگ یانگ

برند جدید بهمن برای عرضه محصولات هونگچی، هاوال، بستیون، MG و KG

شنیده‌های اخیر حکایت از این دارند که واردات کراس اوور بستیون T77، سدان لوکس هونگچی H5 و دو شاسی بلند تورس و کوراندو نسل چهارمی از کی جی موبیلیتی توسط بهمن موتور به ایران حتمی است. البته محصولات هاوال و ام جی که بهمن به کشور می‌آورد، تا به اینجا به‌صورت قطعی مشخص نشده‌اند و باید منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص بود. در همین حال، این شرکت 300 دستگاه خودرو جدید را جهت عرضه در بازار ایران به گمرک رسانده است.

برندهایی که بهمن موتور برای عرضه محصولاتشان به ایران برنامه دارد، هر کدام به نوبه خود در داخل کشور شناخته شده‌اند. هاوال، زیرمجموعه خودروساز چینی گریت وال با محصولاتی نظیر H2 ،H6 و M4 به ایران راه پیدا کرده است. هونگچی یک برند لوکس چینی است که سدان‌ها و شاسی بلندهای مجلل بالارده آن همواره در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. ام جی با محصولات ام جی 6، ام جی 350 و جی اس مهمان بازار خودرو ایران بوده است.

برند جدید بهمن برای عرضه محصولات هونگچی، هاوال، بستیون، MG و KG

کی جی موبیلیتی هم در واقع همان خودروساز کره‌ای سانگ یانگ است که پس از ورشکستگی و رسیدن به بن‌بست مالی، تحت مالکیت گروه کی جی در آمد و فعالیت خود را تحت KG Mobility از سر گرفت. پیکاپ آفرودی رکستون اسپرت ۲۰۲۳، شاسی بلند تورس EVX و تیوولی ۲۰۲۳ فیس لیفت ماحصل هویت جدید سانگ یانگ بوده‌اند. نهایتاً بستیون که پیش‌تر با نام بسترن شناخته می‌شد، زیرمجموعه شرکت چینی مطرح فاو (FAW) است که طبق شنیده‌ها، کراس اوور T77 آن ابتدا به‌صورت وارداتی و سپس مونتاژی روانه بازار ایران می‌شود.

گروه بهمن پیش از این تجربه همکاری با هاوال و بسترن یا بستیون کنونی را داشته است. حالا باید منتظر ماند و دید که فصل جدید بهمن با محصولات برندهای بستیون، هونگچی، ام جی، کی جی موبیلیتی و هاوال چگونه رقم خواهد خورد. نظر شما کاربران گجت نیوز در این باره چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*