مقاومت تسلا مدل ۳ زیر آوار

مقاومت دیدنی تسلا مدل 3 زیر آوار + ویدیو

اخیراً یک تسلا مدل 3 از ریزش آوار دیواری بزرگ در چین جان به سالم برده است؛ اتفاقی که می‌تواند یکی از ادعاهای عجیب ایلان ماسک را ثابت کند.

اگر اخبار خودرو و دنیای اتومبیل‌ها را دنبال کرده باشید، قطعا میدانید که تا به اینجا شاید نواقص فنی یا تصادفات شدید محصولات تسلا بیشتر تحت پوشش رسانه‌ها قرار گرفته باشند؛ از تصادف مرگ‌ بار تسلا مدل ۳ تا تصادف زنجیره‌ای ناشی از خطای سیستم رانندگی خودکار تسلا و تصادف با ماشین پلیس و چندین زخمی! با وجود این، اخیراً یک تسلا مدل 3 به شکلی در برابر ریزش آوار یک دیوار متشکل از هزاران آجر مقاومت نشان داده است که می‌تواند باعث تعجب عده بسیاری شود.

تسلا مدل 3، تنها خودرو سالم بیرون آمده از ریزش آوار در چین

ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر جنجال‌برانگیز که مدیریت تسلا را بر عهده دارد، در گذشته مدعی شده بود سقف خودروهای این شرکت می‌تواند وزن یک فیل بزرگسال را تحمل کند. حالا یک تسلا مدل 3 طی حادثه‌ای در چین توانسته است زیر آوار یک دیوار فرو ریخته بر اثر سیل تا حد چشمگیری سالم باقی بماند، در حالی که بقیه خودروها حتی اگر کامل تخریب نشده باشند، آسیب شدیدی دیده‌اند؛ همین شاید گواهی بر این باشد که ادعای ماسک مثل خیلی از گفته‌های دیگر او، صرفاً سر و صدایی برای تبلیغات محصولات شرکتش نبوده است.

مقاومت تسلا مدل ۳ زیر آوار

البته منظور این نیست که این خودرو تسلا زیر آوار کاملاً سالم مانده، بلکه علی‌رغم وزن شدیدی که به آن تحمیل شده، کلیت بدنه خود را حفظ کرده و در مقایسه با بقیه خودروها با کمترین آسیب مواجه شده است. با این حال، به‌وضوح حتی اگر این خودرو قابل تعمیر باشد، با هزینه تعمیر به‌شدت بالای آن خرید یک خودرو جدید توجیه بیشتری خواهد داشت. نهایتاً نظر شما کاربران گجت نیوز در مورد مقاومت این سدان آمریکایی زیر آوار چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*