تصاویر ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲

تصاویر رسمی ساعت هوشمند جذاب گوگل پیکسل واچ ۲ منتشر شد

تصاویر ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲ – Google Pixel Watch 2 به‌صورت اتفاقی لو رفت. آماده ملاقات با یک ساعت اندرویدی جذاب و زیبا باشید!

گوگل تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند جذاب پیکسل واچ ۲ را منتشر کرده است. محصولی که انتظار می‌رود پاییز امسال در کنار گوشی‌های هوشمند خانواده پیکسل ۸ رونمایی شود. در واقع این تصاویر به‌صورت اتفاقی در فضای مجازی منتشر شده‌اند و عمدی در کار نبوده است. اما هر چه که هست، اطلاعات جالب توجهی از Pixel Watch 2 گوگل را در اختیار ما می‌گذارد.

به‌طور مثال در این تصاویر می‌توانید طراحی خاص تاج چرخان فریم جانبی ساعت گوگل را نظاره کنید. طراحی این ساعت گرد است و واچ فیس‌های متنوع سفارشی‌پذیری نیز برای آن طراحی شده‌اند.

تصاویر ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲

دومین نسل ساعت هوشمند گوگل از طراحی گرد و واچ فیس‌های سفارشی‌پذیر بهره می‌برد. این واچ فیس‌ها Arc ،Accessible ،Bold Digital و Analog نام دارند که هر کدام از تم‌بندی داینامیک برخوردارند. سفارشی‌پذیر بودن آن‌ها به کاربر اجازه می‌دهد چهره ساعت روی مچ دستش را طبق سلیقه خود طراحی کرده و تجربه منحصر به‌فردی را کسب کند.

امکانات و ویژگی‌های گوگل پیکسل واچ ۲

تصاویر ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲

اما شایعات و گزارش‌ها در مورد این محصول چه می‌گویند؟ آنطور که شنیده می‌شود، پیکسل واچ 2 از چیپست اسنپدراگون W5 شرکت کوالکام قدرت می‌گیرد که نسخه ارتقا یافته‌تری نسبت به تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ خواهد بود. نمایشگر گرد این گجت پوشیدنی ۱.۲ اینچی از نوع AMOLED است و رزولوشن ۳۸۳ در ۳۸۴ پیکسلی را ارائه می‌کند. تراکم پیکسلی این نمایشگر هم 320ppi خواهد بود.

در بخش نرم افزاری، ساعت هوشمند جدید گوگل به سیستم عامل WearOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۳ مجهز خواهد بود. ناگفته نماند که گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک سامسونگ، نخستین ساعت‌های هوشمندی لقب گرفتند که با این سیستم عامل عرضه شده‌اند.

یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌های این دیوایس، نظارت روی سطح اکسیژن خون است که فقط در ساعت‌های هوشمند پرچمدار مثل اپل واچ و گلکسی واچ ارائه می‌شود. تاج جانبی این دیوایس هم ابعاد بزرگی دارد که همین می‌تواند به کنترل بهتر کاربر کمک کند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*