گلکسی اس ۲۳ نظامی

گوشی‌های جدید گلکسی سامسونگ، همان سری S23 اما با درجه نظامی هستند

سامسونگ جدیدترین گوشی‌های نظامی خود را معرفی کرد. گوشی‌های گلکسی جدید سامسونگ، بر پایه خانواده گلکسی اس ۲۳ ساخته‌ شده‌اند و امکان خرید آن‌ها برای کاربران معمولی وجود ندارد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که معتقدند باید کالای خوب و با کیفیت بخرند و تا سال‌ها از آن به راحتی استفاده کنند، گوشی جدید سامسونگ کاملا باب سلیقه شما است. با گجت نیوز همراه باشید تا امکانات کاربردی سری جدید گلکسی S23 را باهم بررسی کنیم. این گوشی‌ها از رابط کاربری وان یو ای بهره می‌برند.

کمپانی سامسونگ طرفداران خود را با یک جمله به وجد آورد؛ یک نسخه جدید از S23 Plus قادر به تحمل هر شرایط سختی است. سامسونگ قصد دارد گوشی‌های خود را به ترسناک‌ترین نبردهای بشر بکشاند؛ این شرکت با کمی تغییر در بدنه سری S23 توانسته تا دو نسخه متفاوت و بسیار کاربردی برای مشاغل سخت تولید کند. هر چند این خبر خیلی جذاب است اما نکته مهم این است که کاربران عمومی امکان خرید این مدل را ندارند.

گوشی‌های جدید سامسونگ؛ فقط مخصوص نظامی‌ها

اس ۲۳ نظامی

نسخه تکتیکال گوشی گکلسی اس ۲۳ سامسونگ

در ماه‌های اخیر سامسونگ مشغول طراحی دو نسخه از جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود بوده است؛ گلکسی اس ۲۳ تکتیکال ادیشن و گلکسی ایکس کاور ۶ پرو تکتیکال ادیشن فقط برای ارتش، و دیگر متقاضیانی که مشاغل سخت دارند طراحی و فروخته خواهند شد.

نکته قابل توجه این است که Galaxy S23 Tactical Edition مانند گلکسی اس ۲۳ معمولی، با صفحه نمایش 6.1 اینچی عرضه می‌شود  اما ظرافت کلی نمایشگر از بین نرفته است. این در حالی است که Galaxy XCover6 Pro Tactical Edition مانند Galaxy S23 Plus با صفحه نمایش 6.6 اینچی به دست خریداران می‌رسد و کمی زمخت‌تر است.

ایکس کاور

اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی‌ها منتشر نشده و با توجه به سیاست‌های سامسونگ برای فروش این گوشی‌ها به سازمان‌های نظامی، احتمالا قیمت گوشی‌های تکتیکال سامسونگ هیج وقت به صورت رسمی رسانه‌ای نشود.

امکانات منحصر به فرد نسخه‌ Tactical Edition S23 شامل موارد زیر است:

  • حالت مخفی، با خاموش کردن تمامی سیگنال‌های رادیویی و با غیرفعال کردن 4G و e-911 می‌توان ارتباط خارج از شبکه را فعال کرد.
  • برای جلوگیری از اتصالات شبکه‌های ناامن که می‌توان گفت تهدید امنیتی محسوب می‌شود، اتصالات فقط به شبکه‌های 5G تایید شده است.
  • یک منیجر جدید به نام Hypervisor Device  به عنوان یک لایه نفوذ ناپذیر امنیتی اضافه شده که بر پایه سیستم امنیتی Samsung Knox توسعه داده شده است.
  • برای نیروهای امدادی، قابلیت اتصال به FirstNet، شبکه بی‌سیم سراسری AT&T فعال شده است.
  • قفل مخفی در این تلفن همراه از انتشار امضای RF توسط تلفن‌های همراه هوشمند جلوگیری خواهد کرد.
  • حالت دید در شب آن بسیار مناسب و کاربردی است.

گوشی نظامی سامسونگ

به گفته کمپانی سامسونگ، گوشی‌های تاکتیکال ادیشن این برند قرار است توسط تمامی شاخه‌های ارتش آمریکا مورد استفاده قرار گیرد. حتما به خاطر دارید که کمپانی اپل محبوبیت فراوانی از نظر کیفیت ساخت و طراحی داشت اما حالا این سری از گوشی‌های سامسونگ نه تنها در محبوبیت و مناسب بودن برای پرسنل نظامی از کوپرتینویی‌ها سبقت گرفته بلکه دیگر سازمان‌های آمریکایی از جمله UAS، ادارات بزرگراه، شرکت‌های معدن و … احتمالا جزو مشتریان این گوشی باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*