مایکروسافت Surface Laptop Go 3

مایکروسافت از Surface Laptop Go 3 با دوام باتری 15 ساعته رونمایی کرد

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو 3 – Microsoft Surface Laptop Go 3 در قیاس با نسل قبلی، پردازنده جدیدتر و سرعت بیشتری دارد.

کمپانی مایکروسافت از Surface Laptop Go 3 رونمایی کرد. البته این را نباید با تبلت Surface Go اشتباه بگیرد. لپ تاپ جدید که دوام باتری 15 ساعته دارد، از تاریخ 11 مهر وارد بازار می‌شود و قیمت پایه آن، 799 دلار است.

مشخصات مایکروسافت Surface Laptop Go 3

این یک لپتاپ 12.4 اینچی سبک‌وزن و مناسب برای کاربرانی است که استایل سرفیس را می‌پسندند؛ اما به دستگاهی آنچنان قدرتمند و گران‌قیمت نیاز ندارند.

ظاهر آن، تا حد زیادی مشابه لپ تاپ مایکروسافت سرفیس گو 2 است؛ ولی قطعات سخت افزاری ارتقایافته‌ای دارد. به‌جای پردازنده نسل 11 اینتل، نوت بوک جدید از پردازنده Core i5 نسل 12 اینتل قدرت می‌گیرد و 88 درصد، سریع‌تر است. نسخه پایه، رم 8 گیگابایتی دارد؛ اما می‌توانید کانفیگ 16 گیگ رم و 256 گیگ فضای ذخیره‌سازی را هم انتخاب کنید.

مایکروسافت Surface Laptop Go 3

صفحه نمایش تاچ PixelSense لپ تاپ اما بدون تغییر مانده و همان نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 1536 در 1024 پیکسل را دارد.

درگاه‌های ارتباطی Surface Laptop Go 3 هم از مدل قبلی به ارث رسیده است. این شامل یک پورت USB-A، یک USB-C، جک هدفون در سمت چپ و پورت Surface Connect در سمت راست می‌شود.

لپ تاپ جدید مایکروسافت؛ حسگر اثر انگشت، وبکم 720p با میکروفون‌های استودیویی و اسپیکرهای تمام جهته با پشتیبانی از Dolby Audio هم دارد. یک ماژول SSD قابل جداسازی هم هست که می‌توانید از آن حداکثر 512 گیگ فضای ذخیره‌سازی بگیرید.

این دستگاه، 1134 گرم وزن دارد و در چهار رنگ پلاتینی، یشمی، ماسه‌ای و آبی روشن عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*