کوییک GXR

جوابیه سایپا به مطلب گجت نیوز درباره گرانتر بودن کوییک GXR نسبت به خودروهای بهتر از خودش

چند روز پیش در گجت نیوز مطلبی درباره گرانتر بودن کوییک GXR نسبت به خودروهای بهتر از خودش منتشر کردیم و حالا شرکت خودروسازی سایپا با انتشار جوابیه‌ای رسمی، به این موضوع واکنش نشان داده است.

شرکت خودروسازی سایپا با همکاری شورای رقابت، چندی پیش قیمت رسمی محصول جدید خود یعنی کوییک GXR را در کارخانه اعلام کرد. بنابراین این خودرو که از لحاظ آپشن‌ها نسبت به مدل معمولی کوییک آر ارتقا پیدا کرده، با قیمت ۳۲۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۳۸ تومان درب کارخانه به مشتریان عرضه می‌شود. اعلام چنین قیمتی با اعتراض بسیاری از مشتریان همراه شد و به همین دلیل چند روز پیش مطلبی را در گجت نیوز منتشر کردیم با این عنوان که کوییک GXR نسبت به خودروهای بهتر از خودش هم گرانتر است.

بیانیه سایپا درباره قیمت کوییک GXR

حالا شرکت خودروسازی سایپا با انتشار بیانیه‌ای رسمی خطاب به گجت نیوز، به این مطلب واکنش نشان داد و توضیحاتی را ارائه کرد. ما نیز در گجت نیوز، بر اساس قانون مطبوعات و حق پاسخگویی شرکت سایپا، این بیانیه را منتشر کنیم. متن این بیانیه را در ادامه مطالعه می‌کنید:

با سلام و احترام؛

با توجه به این‌كه برخی از محصولات شركت سایپا به جهت رعایت الزامات استانداردهای 85گانه سازمان ملی استاندارد و ارتقاء کیفی، تغییراتی در آپشن‌ها و تجهیزات خود داشته است، ضرورت داشت، اصلاحاتی در قیمت محصولات اعمال شود. از همین رو بر اساس مستندات ارائه شده به شورای رقابت و با نظارت این شورا و نهادهای ذی‌ربط مطابق با فرمول تایید شده و عادلانه در جهت منافع مشتریان، قیمت برخی از خودروها مورد بازنگری قرار گرفت.

شایان ذكر است محصولات جدید این شركت از جمله كوییک GXR در جهت رعایت الزامات 85گانه، به غیر از اضافه شدن آپشن‌های متنوع، بهبود و ارتقاء در موتور محصولات را نیز در دستور كار قرار داده است. بدیهی است ارتقاء كیفی محصولات كه شامل تغییر در قالب‌ها، توسعه تجهیزات و ارتقاء درجه كیفی قطعات و طراحی و تولید موتور جدید و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه است، موجب تحمیل هزینه و افزایش قیمت تمام شده محصول شده است؛ لذا پس از تایید قیمت‌های حسابرسی شده توسط نهادهای مرتبط، قیمت خودروها اعلام شده است.

گفتنی است به‌دلیل عدم بازنگری قیمت محصولات سایر رقبا، شاهد اختلاف قیمت محصولات این شركت در مقایسه با محصولات شركت‌های رقیب هستیم.

اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

کوییک GXR