آفرود تسلا سایبرتراک

عملکرد افتضاح تسلا سایبرتراک در آفرود + ویدیو

تسلا سایبرتراک بر خلاف آنچه تصور می‌شد، عملکرد بسیار ضعیفی را در آفرود نشان داد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست قابلیت‌های آفرودی پیکاپ برقی Tesla Cybertruck را تماشا کنید.

ایلان ماسک همواره بر توانایی‌های پیکاپ تسلا سایبرتراک تاکید دارد. این پیکاپ برقی از آپشن‌هایی چون شیشه‌های ضد گلوله، بدنه فولاد ضد زنگ و ضد گلوله بهره می‌برد که آن را به محصولی جان‌سخت تبدیل می‌کند؛ اما بر خلاف انتظار این خودرو در زمینه آفرود عملکرد بسیار ضعیفی را نشان داده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی قابلیت‌های آفرودی Tesla Cybertruck خواهیم پرداخت.

ویدیوی تست تسلا سایبرتراک در آفرود

به‌تازگی سه دستگاه تسلا سایبرتراک در کالیفرنیا برای ارزیابی توانایی‌های آفرود مورد آزمایش قرار گرفتند. در حالی که در همین مسیر یک دستگاه جیپ CJ-2A مدل 1946 به‌آسانی مسیرهای تعیین شده را طی کرده بود، تسلا سایرتراک در عبور از تپه‌ها دچار مشکل شده و هرزگردی چرخ‌های آن به‌مدت 10 تا 15 ثانیه از عدم توانایی این خودرو در آفرود حکایت داشت.

در حالی این پیکاپ تسلا در تست آفرود عملکرد بدی را نشان داده که ایلان ماسک همواره بر توانایی‌های این پیکاپ برقی تاکید دارد. طبق اعلام ماسک، کف سایرتراک کاملا تخت بوده و نسبت به سایر رقبا نیز از ارتفاع بسیار مناسبی از سطح زمین بهره می‌برد. علاوه بر این، در گذشته نیز این خودرو در تست‌های انجام شده نتوانست توانمند ظاهر نشد. این پیکاپ برقی قرار است به‌زودی به دست مشتریان برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*