خودرو وارداتی جدید

7 خودرو وارداتی جدید در سامانه یکپارچه

هفت خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده است. ثبت نام برخی از این خودروها از روز گذشته آغاز شد.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از روز گذشته مجددا بازگشایی شد و متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه 15 آذرماه 1402 مهلت ثبت نام در این مرحله را خواهند داشت. نکته قابل توجه در این مرحله، اضافه شدن 7 خودرو وارداتی جدید به سامانه یکپارچه است که از این بین، شاهد پنج خودرو تمام برقی در این سامانه هستیم. در روزهای گذشته در اخبار خودرو خوانده بودیم که وزارت صمت تاکید زیادی روی عرضه خودروهای برقی به بازار ایران دارد و خودروسازان و شرکت‌های واردکننده نیز ظاهرا به‌طور جدی در حال برقی‌سازی برخی از محصولات خود هستند.

مدتی پیش در نمایشگاه تحول صنعت خودرو نیز بیشتر این خودروهای برقی به معرض نمایش گذاشته شده بودند و در روزهای گذشته، توانسته بودیم با مشخصات، امکانات و طراحی این محصولات بیشتر آشنا شویم. همچنین در روز گذشته خبر عرضه تاکسی تمام برقی ایران خودرو به بازار را نیز منتشر کردیم و حالا باید دید این خودروها با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند و آیا می‌توانند موفقیت‌هایی که از آنها انتظار می‌رود را کسب کنند یا خیر.

نام هفت خودرو وارداتی جدیدی که به سامانه یکپارچه اضافه شده‌اند

همانطور که گفتیم، در چند روز گذشته، نام پنج خودرو تمام برقی به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شد که این پنج خودرو عبارتند از جک J7 برقی یا E50A، چانگان ایدو 460، سینوگلد، هونگچی EQM5 و ونوسیا D60 برقی.

خودرو وارداتی جدید

علاوه بر این پنج خودرو برقی، دو خودروی غیر برقی دیگر نیز به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شده‌اند. ونوسیا D60 پلاس و ونوسیا استار، خودروهایی هستند که توسط مکث موتور به بازار ایران وارد و عرضه می‌شوند. در دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه که از روز دوشنبه 13 آذرماه آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه 15 آذرماه ادامه خواهد داشت، خودروهای ونوسیا استار با قیمت فروش علی‌الحساب 1 میلیارد و 600 میلیون تومان در مبادی ورودی و ونوسیا D60 پلاس با قیمت فروش علی‌الحساب 1 میلیارد و 150 میلیون تومان در مبادی ورودی برای ثبت نام در دسترس متقاضیان قرار گرفته‌اند. چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 2 و تیپ 3، زوتی DL5، بستیون T77، جتا VS5 و VS7، جیلی آزکارا، سوزوکی سیاز و چانگان سی اس 55 پلاس از دیگر خودروهایی هستند که در این مرحله عرضه می‌شوند.

به این ترتیب فعلا خودروهای برقی نام برده شده برای ثبت نام در دسترس متقاضیان قرار نگرفته‌اند؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد آغاز عرضه این خودروها به بازار و اضافه شدن برخی از آنها به ناوگان تاکسیرانی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*