آنر مجیک 6 لایت

آنر مجیک 6 لایت با نمایشگر امولد و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی میان رده آنر مجیک 6 لایت معرفی شد. در ادامه این مطلب می‌توانید مشخصات فنی و زمان عرضه Honor Magic 6 Lite را مشاهده کنید.

سرانجام گوشی میان رده و اقتصادی آنر مجیک 6 لایت رسما معرفی شد. این گوشی دارای مشخصات رقابتی با قیمتی مقرون به صرفه است و به‌عنوان جانشین Magic 5 Lite به بازار عرضه می‌شود. آنر Magic 6 Lite به تراشه میان رده کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز شده است و از صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد و باتری پرظرفیت 5300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

آنر مجیک 6 لایت

آنر مجیک 6 لایت چند روز پس از عرضه آنر X9b در بازار اروپا در کشور ایتالیا عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی اقتصادی در روزهای آینده به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه پیدا کند. آنر گوشی Magic 6 Lite 5G را در رنگ‌های مشکی نیمه شب (Midnight Black)، سبز زمردی (Emerald Green) و نارنجی طلوع آفتاب (Sunrise Orange) به بازار عرضه می‌کند. فعلا قیمت این گوشی به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما قطعا در دسته گوشی‌های اقتصادی و خوش‌قیمت جای می‌گیرد. همچنین مشخص شده که محصول جدید آنر از 27 دسامبر 2023 یعنی تقریبا سه هفته دیگر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مشخصات و ویژگی های آنر مجیک 6 لایت

همانطور که گفتیم، آنر مجیک 6 لایت دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد است که از وضوح 1.5K یا 2652 در 1200 پیکسل و تراکم پیکسلی 429 پی پی آی یا پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. خوشبختانه، نمایشگر بخش زیادی از پنل جلویی را به خود اختصاص داده و با اعلام آنر، نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر با 92.8 درصد است.

همچنین این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی تصویر یا رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و تجربه روانی را در گیمینگ یا بخش‌های مختلف رابط کاربری در اختیار شما قرار می‌دهد. حداکثر روشنایی 1200 نیت هم به شما اطمینان می‌دهد که در زیر نور مستقیم خورشید نیز می‌توانید محتوای به‌نمایش درآمده در نمایشگر را مشاهده کنید. علاوه بر این، آنر Magic 6 Lite از نوردهی 1920 هرتزی PWM برای محافظت از چشمان شما در هنگام استفاده از گوشی در محیط‌های تاریک برخوردار شده است.

این گوشی به تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 1 به‌همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 710 مجهز شده و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در آن به کار رفته است. در پشت گوشی شاهد استفاده از دوربین سه گانه هستیم که از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور  فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی درون یک حفره کوچک قرار دارد.

آنر مجیک 6 لایت

گواهینامه پنج ستاره SGS به این گوشی اعطا شده که ایمنی خوبی را برای آن تضمین می‌کند و فریم، نمایشگر و اجزای داخلی گوشی را پوشش می‌دهد. همچنین ویژگی Honor Ultra-Bounce Anti-Bounce نیز در این گوشی وجود دارد که موجب محافظت بیشتر از دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع می‌شود.

بلوتوث 5.1، ان اف سی، قابلیت اتصال 5G، جی پی اس، GLONASS، درگاه یو اس بی تایپ سی و Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac از دیگر مشخصات فنی آنر مجیک 6 لایت محسوب می‌شوند. همچنین یک حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر برای احراز هویت قرار گرفته است. باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی نیز انرژی لازم برای گوشی را تامین می‌کند. بنا بر اعلام آنر، گوشی Magic 6 Lite تا قبل از رسیدن به حداقل 80 درصد عمر باتری می‌تواند تا هزار چرخه شارژ را ارائه کند.

گوشی میان رده Honor Magic 6 Lite به‌صورت پیش‌فرض روی سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MagicOS 7.2 اجرا می‌شود. در نهایت لازم است به ابعاد و وزن این گوشی اشاره کنیم؛ مجیک 6 لایت دارای وزن 185 گرم و ابعاد 163.6 در 75.5 در 7.98 میلی‌متر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*