طراحی و مشخصات گلکسی A25 سامسونگ

طراحی و مشخصات گلکسی A25‌ سامسونگ به‌لطف چند عکس تبلیغاتی فاش شد

هر چیزی که باید از گوشی میان‌رده و خوش قیمت گلکسی A25‌ سامسونگ مثل مشخصات فنی و جزئیات طراحی آن بدانید، با چند عکس تبلیغاتی رسمی فاش شد.

تقریبا دیگر هیچ چیزی از گوشی گلکسی A25‌ سامسونگ باقی نمانده که فاش نشده باشد. ساعاتی پیش چند عکس تبلیغاتی رسمی از طریق سایت ایتالیایی سامسونگ به بیرون درز کرد که همه‌چیز را در مورد این گوشی به ما می‌گوید. البته طراحی کلی این گوشی به‌لطف رندرهای گلکسی ای ۲۵ که چند هفته پیش فاش شده بود، به‌بیرون درز کرده بود. ما حتی با رنگ‌بندی این گوشی اقتصادی هم آشنایی داشتیم.

حالا عکس‌های تبلیغاتی که رسانه‌های ایتالیایی منتشر کرده‌اند، اطلاعات ما از این دیوایس را تکمیل می‌کند. به‌طور مثال این تصاویر می‌توانند حضور یک نمایشگر سوپر امولد، مشخصات دوربین‌ها، حافظه، باتری و ابعاد دستگاه را فاش کنند.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی A25 سامسونگ

گوشی گلکسی ای ۲۵ به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که مثل پرچمداران سامسونگ با توان ۲۵ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود. خبری هم از آداپتور شارژ داخل جعبه گوشی نیست. یک چیپست ۵ نانومتری با پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای (که احتمالا اگزینوس ۱۲۸۰ است) در قلب تپنده گوشی قرار دارد و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با وضوح Full HD در جلوی آن دیده می‌شود. این نمایشگر گه گواهی محافظت از چشم Eye Care را هم دریافت کرده، در بالای خود از یک بریدگی به شکل حرف U انگلیسی استفاده می‌کند که درون آن یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد.

سایر مشخصات و امکانات گلکسی A25‌ سامسونگ

اطلاعات ما از گوشی اقتصادی سامسونگ به همینجا ختم نمی‌شود. ما می‌دانیم که در پشت قاب آن از دوربین سه‌گانه‌ای استفاده شده که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به‌طور مثال سنسور اصلی آن از وضوح بسیار عالی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و به‌رسم پرچمداران، به لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS مجهز است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نه چندان کارآمد ماکرو هم آن را همراهی می‌کنند.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی A25 سامسونگ

از پیکربندی حافظه گوشی گلکسی ای ۲۵ باید به ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پیش‌فرض اشاره کرد. ولی شما با یک کارت حافظه microSD می‌توانید فضای ذخیره‌سازی‌تان را تا ۱ ترابایت گسترش دهید. همچنین ضخامت دستگاه ۸.۳ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶۱ میلی‌متر و عرض آن هم ۷۶.۵ میلی‌متر است. ضمنا سامسونگ مثل دیگر گوشی‌های جدیدش، اندروید ۱۴ و رابط کاربری وان یو ای ۶ را به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی هم نصب خواهد کرد.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی A25 سامسونگ

هنوز تاریخ رونمایی رسمی از گوشی گلکسی A25‌ سامسونگ مشخص نیست، اما فاش شدن این تصاویر و اطلاعات می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدن به این رویداد باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*