سیستم صوتی سونی

سیستم صوتی سونی با قیمت ارزان در نکست کالا

سونی یکی از برترین برندهای بازار است که در عرضه‌ی محصولات گوناگون موفق بوده است؛ برای همین کمتر کسی هست که با این برند آشنایی نداشته باشد. یکی از عرصه‌هایی که سونی در آن می‌درخشد، حوزه‌ی سیستم‌های صوتی سونی است که به انواع مختلف در بازار دیده می‌شوند.

سیستم صوتی سونی

سیستم‌های صوتی سونی با کاربردهای مختلفی مانند سینمای خانگی، اسپیکرهای مخصوص پخش موزیک و ساندبارها به بازار عرضه شده و به بخشی از خانه‌های ما تبدیل می‌شوند. محصولات سونی خوش ساخت هستند و صدای بلند و واضحی برای کاربران فراهم می‌کنند. در ادامه با برترین انواع سیستم‌های صوتی سونی آشنا می‌شویم. برای خرید و مشاهده قیمت انواع سیستم صوتی از جمله مشاهده قیمت ساندبار سونی می‌توانید به سایت نکست کالا nextkala.com مراجعه نمایید.

ساندبار سونی

ساندبار سونی بیشتر ویژه‌ی کسانی هست که به تماشای فیلم علاقه دارند و می‌خواهند هنگام تماشای فیلم از صدای بلند و واضح لذت ببرند. البته ساندبارها از جمله ساندبار سونی در پخش موسیقی و دیگر رسانه‌ها تخصص دارند و تنها ویژه‌ی تماشای فیلم نیستند.

سیستم صوتی سونی

ساندبار HT-G700 سونی

ساندبار HT-G700 سونی طراحی ساده‌ای دارد و به راحتی به تلویزیون متصل می‌شود. این سیستم صوتی در پخش دیالوگ بی‌نظیر است و لذت تماشای فیلم را چند برابر می‌کند. HT-G700 از انواع فرمت‌ها مانند Dolby Digital و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین این مدل برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بدون هیچ زحمت و هزینه‌ی زیادی صدای تلویزیون خود را ارتقا دهند.

ساندبار HT-S400 سونی

ساندبار HT-S400 در میان دیگر سیستم‌های صوتی سونی در دسته‌ی ساندبارهایی قرار می‌گیرد که قیمت مناسبی دارند و برای کسانی کاربردی است که می‌خواهند با صرف هزینه‌ی کمتر صدای تلویزیون خود را ارتقا دهند. این مدل همچنین نسبت به نمونه‌های دیگر اندازه‌ی کوچک‌تری دارد؛ بنابراین کسانی که فضای کمتری در اختیار دارند، جذب آن خواهند شد. HT-S400 هنگام پخش محتوای دیالوگ محور کیفیت بالایی دارد و صدا را با وضوح زیاد به گوش کاربران می‌رساند.

اسپیکر سونی

سونی در دنیای محصولات الکترونیک سرآمد است و تخصص این برند تنها در عرضه‌ی ساندبار نیست. اسپیکرهای سونی نیز از سیستم‌هایی هستند که تا به حال نظر کاربران بسیاری را جلب کرده‌اند. اسپیکرهای بلوتوثی این برند در بازه‌های قیمتی مختلف و کیفیت‌های گوناگون به بازار عرضه شده‌اند.

سیستم صوتی سونی

اسپیکر SRS XP500 سونی

 

این مدل یکی از بهترین‌ سیستم‌های صوتی سونی است که کاربری آسانی دارد و صدای آن به اندازه‌ی کافی بلند است. نورپردازی این مدل با چراغ‌های LED آن به جذابیت این مدل می‌افزاید. SRS XP500 کاملا مناسب کسانی است که اهل مهمانی هستند و دنبال اسپیکری هستند که هم در مهمانی‌ها و هم در خانه آن‌ها را همراهی کند.

اسپیکر MHC-V21 سونی

اسپیکر MHC-V21 یکی از سیستم‌های صوتی قدرتمند سونی است که صدا را در فرکانس‌های مختلف پوشش می‌دهد و فرصتی برای کاربر فراهم می‌کند تا کمترین صداها و بلندترین آن‌ها را به خوبی و با وضوح بالا بشنود. این مدل همچنین قابلیت آن را دارد که بی آن که از کیفیت صدا بکاهد، صداهای بلند را پخش کند.

از جمله دیگر اسپیکرهای خوب سونی که در نکست کالا می‌توانید با قیمت ارزان و ضمانت اصالت کالا دریافت نمایید می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اسپیکرXp700
  • اسپیکر V43
  • اسپیکرV90
  • اسپیکرV83

چگونه بهترین اسپیکر سونی را انتخاب کنیم؟

اکنون که با برخی از سیستم‌های صوتی سونی آشنا شدیم، می‌دانیم که این برند انواع مختلفی از سیستم‌های صوتی با کیفیت‌ و قیمت‌های مختلف را پوشش می‌دهد. اما چگونه می‌توانیم بهترین مدل را انتخاب کنیم؟ در ادامه با مواردی آشنا می‌شویم که به ما کمک می‌کنند مدل مناسب خود را از سایت نکست کالا nextkala.com انتخاب کنیم.

فرکانس صدا

فرکانس صدا نشان می‌دهد که یک سیستم صوتی قابلیت پخش چه طیفی از صدا را دارد. اسپیکرها معمولا صدا را در طیف 45 تا 20000 هرتز پخش می‌کنند؛ بنابراین با توجه به سلیقه‌ی خود، پیش از خرید به میزان فرکانس صدا توجه داشته باشید.

حساسیت

حساسیت یک سیستم صوتی میزان کارایی آن را نشان می‌دهد؛ به صورتی که مدل‌هایی با حساسیت بالا صدای بلندتری را پخش می‌کنند. حساسیت سیستم صوتی با توجه به قیمت آن گوناگون خواهد بود.

قابلیت اتصال

برترین سیستم‌های صوتی از قابلیت‌های اتصال مختلف مانند بلوتوث، Aux، USB و دیگر امکانات اتصال برخوردار هستند تا پخش موسیقی راحت‌تر باشد. سیستم‌های صوتی سونی معمولا از انواع قابلیت‌های اتصال برخوردار هستند؛ بنابراین انتخاب از میان آن‌ها چندان تفاوتی نخواهد داشت.

نکست کالا

خرید سیستم صوتی سونی از نکست کالا مزایای فراوانی برای شما به ارمغان خواهد داشت. کافیست به سایت nextkala.com نگاهی بیندازید تا متوجه قیمت ارزان سیستم صوتی سونی در این فروشگاه شوید. دنیای سیستم‌های صوتی دنیای گسترده‌ای است و سونی هم با ارائه‌ی مدل‌های گوناگون و متفاوت انتخاب‌های بسیاری پیش روی ما قرار می‌دهد. پیش از انتخاب محصول به قیمت سیستم‌های صوتی سونی، قابلیت‌های محصول و راه‌های خرید سیستم صوتی سونی توجه کنید تا بهترین تجربه‌ی خرید را از فروشگاه اینترنتی نکست کالا داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*