بهترین اکسسوری گیمینگ گوشی اندرویدی 2023

بهترین اکسسوری های گیمینگ موبایل برای گوشی های اندرویدی 2023

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین اکسسوری های مخصوص گیمینگ سال 2023 برای گوشی های اندرویدی می‌پردازیم که رضایت منتقدین و گیمرها را جلب کرده‌اند.

بازی‌های موبایل یکی از داغ‌ترین پدیده‌های تکنولوژی در سال 2023 به شمار می‌روند. در حال حاضر بازی‌های فراوانی روی گوشی‌های موبایل وجود دارند که کیفیتی هم‌تراز با بازی‌های کنسولی داشته و می‌توانید به‌سادگی از طریق گوشی خود به تجربه آن‌ها بپردازید. همچنین برخی بازی‌ها مانند فورتنایت حتی امکان بازی کردن مشترک کنسول‌های خانگی و گوشی‌های موبایل را نیز فراهم کرده و تجربه‌ای به یادماندنی را ثبت می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که تجربه بازی با گوشی‌های موبایل را تا این سطح ارتقا داده اکسسوری‌ها هستند که دستگاه‌های شما را بیش از پیش به یک دسته یا کنسول حرفه‌ای نزدیک می‌کنند. طبیعتا برخی از این لوازم جانبی گرانقیمت بوده و از دسترسی بسیاری کاربران به دور هستند. با این وجود برخی کمپانی‌های دیگر توانسته‌اند اکسسوری‌های خود را با قیمت‌هایی مناسب به دست کاربران رسانده و با استقبال فوق‌العاده‌ای هم روبرو شوند. بنابراین اگر قصد دارید گوشی موبایل اندرویدی خود را به دستگاهی شبیه به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ تبدیل کنید، می‌توانید بسته به بودجه مالی خود نسبت به خرید این لوازم جانبی مختلف اقدام کنید.

بهترین لوازم جانبی گیمینگ برای گوشی‌های اندرویدی

در ادامه قصد داریم به معرفی پنج مورد از بهترین اکسسوری های گیمینگ گوشی های اندرویدی در سال 2023 بپردازیم که با عملکرد خود، نظرات مثبت کاربران و منتقدین را به خود جلب کردند. اگر قصد آغاز گیمینگ حرفه‌ای روی گوشی موبایل خود را دارید، در ادامه با این متن همراه شوید.

خنک کننده بلک شارک – Black Shark Cell Phone Cooler Fun Cooler 2Pro

خنک کننده بلک شارک

تنها گیمرهای حرفه‌ای موبایل هستند که معنی داغ کردن گوشی اندرویدی را در معنای کلمه درک می‌کنند! بنابراین خنک‌کننده خارجی یک اکسسوری جذاب و کاربردی برای گوشی های گیمینگ به شمار می‌رود که بدون شک مورد استقبال علاقمندان به بازی‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت. خنک‌کننده بلک شارک دقیقا همان اکسسوری است که مستقیما به گوشی موبایل شما وصل شده و حرارت آن را تعدیل می‌کند. این خنک‌کننده همچنین امکان مشاهده دمای لحظه‌ای سطح دستگاه را نیز در اختیارتان قرار داده و با عملکرد بسیار بی‌صدایی که دارد، تجربه بازی‌تان را نیز مختل نخواهد کرد. علاوه بر این، خنک‌کننده شیائومی همچنین به نورپردازی RGB هم مجهز است و قطعا مورد توجه علاقمندان به قابلیت‌های جذاب و چشم‌نواز واقع خواهد شد.

قیمت این خنک‌کننده حدود 40 دلار است و اکثر خریداران این محصول از آن رضایت کامل دارند. البته برخی مشکلات جزیی در اپلیکیشن همراه این اکسسوری صدای برخی کاربران را درآورده؛ هرچند که این مشل جزیی نمی‌تواند تاثیر چندانی در عملکرد خنک‌کنندگی این دستگاه داشته باشد. همچنین باید توجه کرد که استفاده همزمان از این خنک‌کننده و گیره‌های مخصوص اتصال دسته به گوشی چندان ساده نیست. بنابراین اگر از دسته‌های مخصوص گوشی های اندرویدی استفاده می‌کنید، احتمالا ناچارید قید خنک‌کننده Cooler Pro را بزنید.

دسته بلوتوث 8BitDo Pro 2

دسته بلوتوث

اگر دنبال خرید یک دسته برای بازی کردن با گوشی های اندرویدی باشید گزینه‌های متعددی پیش روی شماست. اگر یک کنسول خانگی مثل ایکس باکس یا پلی استیشن در اختیار داشته باشید، می‌توانید از دسته آن روی گوشی اندرویدی استفاده کنید. در غیر این صورت دسته 8BitDo Pro 2 گزینه‌ای فوق‌العاده است که با کامپیوتر، کنسول و گوشی اندرویدی شما سازگار بوده و محصولی همه فن حریف به شمار می‌رود. این دسته هم‌اکنون قیمتی نزدیک به 50 دلار دارد که از دسته‌های ایکس باکس و پلی استیشن ارزان‌تر ارزیابی می‌شود. با این وجود همچنان نمی‌توان آن را ارزان‌ترین دسته موجود برای گوشی های اندرویدی دانست؛ هرچند که با در نظر گرفتن کارآیی شگفت‌انگیز این دسته‌ها، ارزش خرید آن بسیار بالا توصیف می‌شود.

دسته 8BitDo Pro 2 به‌طور خاص ایرادات چندانی ندارد. این دسته از بلوتوث و یو اس بی پشتیبانی کرده و دو کلید اضافی در پشت دارد که کاربری بیشتری به آن می‌افزایند. علاوه بر این، دسته‌های 8BitDoPro 2 همچنین همان‌طور که اشاره شد با تمامی پلتفرم‌های PC، کنسول و اندروید سازگار هستند. البته در این میان، کلیدهای D-Pad این دسته جزو معدود نقاط ضعف آن به شمار می‌روند. این کلیدها تنها چهار جهت اصلی را شامل شده و مانند دسته ایکس باکس از هشت جهت مختلف تشکیل نشده‌اند. در صورتی که با این مساله مشکل چندانی ندارید، دسته 8BitDo Pro 2 یکی از بهترین نمونه‌های بازار برای شماست.

پاوربانک انکر 737 – Anker 737

پاوربانک انکر 737

یکی از بارزترین نتایج بازی کردن طولانی مدت با گوشی، مصرف بیش از اندازه باتری آن است که باعث کاهش شارژدهی آن می‌شود. در صورت خالی شدن باتری شما ناچار خواهید بود برای ادامه بازی، گوشی را به برق وصل کنید. بنابراین در این شرایط آزادی عمل شما به‌طور قابل ملاحظه‌ای محدود شده و باید هر لحظه کنار پریز برق باشید! بهترین گزینه برای رها شدن این این وضعیت، استفاده از یک پاوربانک توانمند است که بتواند شارژ گوشی شما را بدون نیاز به اتصال به برق تامین کند.

انکر 737 یکی از بهترین اکسسوری های گوشی های اندرویدی برای موبایل گیمینگ در سال 2023 است که در شمار بهترین پاوربانک‌های بازار قرار گرفته و امتیازات بسیار خوبی از منتقدین و کاربران دریافت کرده است. این پاوربانک از یک باتری 24000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند هر گوشی اندرویدی را چندین بار به‌طور کامل شارژ کند!

البته مهم‌ترین نقطه ضعف این پاوربانک انکر قیمت بسیار زیاد 160 دلاری آن است که تقریبا هم‌قیمت یک گوشی اقتصادی اندرویدی به شمار می‌رود. با کمی جستجو در بازار می‌توانید پاوربانک‌هایی با قیمت بسیار مناسب‌تر پیدا کنید که کارآیی مشابهی ارائه دهند. با این وجود اگر با خرید Anker 737 مشکلی نداشته باشید، می‌توانید از یکی از بهترین پاوربانک‌های مخصوص گوشی‌های اندرویدی بهره‌مند شوید.

ریزر کیشی – Razer Kishi

بهترین اکسسوری گیمینگ گوشی اندرویدی 2023

نام برند ریزر معمولا با اکسسوری‌های جذاب و گرانقیمت گیمینگ برای بازی‌های PC عجین است و کیبوردها، ماوس‌ها و هدست‌های این کمپانی مدت‌هاست که مورد استفاده بسیاری گیمرهای حرفه‌ای قرار دارند. این کمپانی جذاب به‌تازگی توانسته به یکی از بهترین تولیدکنندگان اکسسوری برای گوشی های اندرویدی هم تبدیل شده و محصولات جذابی روانه بازار کند. یکی از بهترین محصولات این کمپانی Razer Kishi است که بهترین تبدیل‌کننده گوشی به کنسول بازی دستی بوده و می‌تواند به‌راحتی با اتصال به گوشی شما آن را به یک کنسول دستی مثل نینتندو سوییچ یا استیم دک تبدیل کند. ریزر کیشی در سال 2020 عنوان بهترین دسته بازی سال را از آن خود کرد و همچنان نیز در این بخش بی‌رقیب است!

از سال 2020 البته یک مدل جدید از این دسته‌ها نیز روانه بازار شده و با قیمت 90 دلاری قابل خرید است. این دسته گرانقیمت البته واقعا بی عیب و نقص است و تجربه‌ای تکرارنشدنی از بازی‌های موبایل را در اختیارتان قرار خواهد داد. مهم‌ترین پیشرفت نسل دوم این دسته‌ها نسبت به نسل اول اندازه بزرگتر کلیدهای آن است که عملا تنها ایراد نسل اول را نیز رفع کرده! البته باید توجه کنید که Razer Kishi تنها مختص گوشی های اندرویدی نبوده و کاربران آیفون نیز می‌توانند گوشی خود را به آن متصل کنند.

در گجت نیوز بخوانید:

دسته بازی جذاب Razer Kishi V2 Pro با حال هواوی ایکس باکسی برای گوشی های اندرویدی معرفی شد

گیره اسمارت گریپ استیل سریز – SteelSeries SmartGrip

بهترین اکسسوری گیمینگ گوشی اندرویدی 2023

یکی دیگر از بهترین اکسسوری های گیمینگ سال 2023 برای گوشی های اندرویدی هم گیره موبایل SteelSeries SmartGrip است. این وسیله مناسب‌ترین گزینه برای افرادی است که مایلند دسته‌های خود را به گوشی وصل کرده و از آن طریق مشغول بازی شوند. البته اتصال دسته به گوشی از طریق بلوتوث انجام می‌پذیرد و این گیره هوشمند صرفا باعث می‌شود که بتوانید گوشی و دسته خود را در مجاورت یکدیگر قرار دهید و به‌عنوان مجموعه‌ای واحد از آن‌ها استفاده کنید.

با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز به نگه داشتن گوشی موبایل خود در دست نخواهید داشت و می‌توانید کیفیت گیم پلی بهتری را تجربه کنید. از طرفی، قیمت این گوشی هم تنها 10 دلار است که خرید آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده خوش‌قیمت برای بسیاری افراد تبدیل می‌کند.

این گیره یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های موجود در آمازون به شمار رفته و از یک پایه تنظیم‌پذیر بهره می‌برد که مطابق ابعاد و اندازه گوشی شما تنظیم خواهد شد. به این ترتیب متصل کردن یک گوشی اندرویدی با هر ابعاد و اندازه‌ای به این گیره به‌سادگی امکان‌پذیر خواهد بود. البته مشکل بزرگ این گیره نیز آن است که طراحی آن به‌گونه‌ای انجام شده که تنها با دسته‌های Nimbus، Stratus Duo و Stratus XL استیل سریز سازگار است. البته وصل کردن دسته‌های پلی استیشن یا ایکس باکس به آن نیز امکان‌پذیر است؛ اما نیاز به قدری مهارت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*