گیم پد Kishi برند ریز

گیم پد Kishi برند ریز ؛ اتصال به گوشی با کمترین نرخ تأخیر

گیم پد Kishi شرکت ریز در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. این گیم پد دو تکه می‌تواند با تمام گوشی‌های مجهز به درگاه USB-C و Lightning (آیفون 7 به بعد اپل) سازگار باشد و کمترین تأخیر را در اختیارتان بگذارد.

نه عکس‌های مربوط به این مطلب ریزر فون 3 نیست، یک گوشی پیکسل 3a ایکس ال است که بین دو قسمت گیم پد جدید شرکت ریزر قرار گرفته است. شرکت ریزر با حضور در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس از گیم پد Kishi خود رونمایی کرد.‌ این گیم پد با کمترین نرخ تأخیر و پاسخگویی سریع می‌تواند از طریق USB-C به گوشی اندرویدی یا لایتنینگ به گوشی آیفون شما متصل شود. زندگی در دنیای گیمینگ موبایلی با رشد بازی بر بستر فضای ابری جذاب‌تر شده است، به همین خاطر است که شاهد ازدیاد گیم پدها در بازار هستیم و ریزر نیز نمی‌خواهد بازار گیمینگ را از دست بدهد. خبر خوب اینکه نیازی نیست نگران عمر باتری این دیوایس باشید؛ در حالی که مشغول شلیک به دشمنان خود هستید، می‌توانید از طریق درگاه شارژی که در سمت راست قسمت پایینی این دسته بازی تعبیه شده، آن را نیز به صورت همزمان شارژ کنید.

گیم پد Kishi برند ریز

کیشی به لطف کمربند Gamevice که در پشت خود دارد، می‌تواند حتی یک گوشی بزرگ مانند پیکسل 3 ای ایکس ال، اغلب گوشی‌های سامسونگ و همچنین آیفون 7 اپل به بعد را نیز بدون مشکل در برگیرد. در واقع هر گوشی مدرنی که از USB-C یا Lightning در وسط زیر قاب خود استفاده می‌کند می‌تواند با این دسته دو تیکه سازگار باشد. وقتی کارتان با دسته به پایان رسید، کمربند را می‌توانید باز کنید، گوشی را بردارید و اجازه دهید دو قسمت دسته به یکدیگر متصل شوند.

گیم پد Kishi برند ریز

برای آزمایش این دسته، من بازی Gear 5 بر بستر Project Xcloud (و از طریق وای فای کم سرعت هتل) را روی گوشی پیکسل 3 ای ایکس ال خودم اجرا کردم. جدا از چند سکته‌ی کوچک، چه پخش و چه دسته بسیار خوب و بدون تأخیر قابل توجهی انجام گرفتند. با این حال من باید بازی دیگری را به همراه یک اتصال پایدارتر اینترنت آزمایش کنم تا بتوانم بیشتر در مورد این گیم پد توضیح دهم. در مورد کیفیت ساخت نیز باید بگویم که آن شبیه هر محصول دیگر ریزر بسیار زیبا است و از ارگونومی مناسبی بهره می‌برد.

گیم پد Kishi برند ریز

قیمت گیم پد Kishi برند ریز

گفته می‌شود کیشی در سه ماهه نخست سال 2020 عرضه خواهد شد. هنوز قیمت آن مشخص نیست، اما اعتقاد بر این است که نظیر گیم پد Junglecat دارای قیمتی در حدود 100 دلار خواهد بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یعنی میشه بازی های ایکس باکس رو روی گوشی هم پخش کرد

  2. خیلی شبیه دسته تیکس باکس وان هست ولی اینکه قیمتش 100دلاره واسه گیمر ها خوبه

    میشه پابجی موبایب هم باهاش یازی کرد.؟