لنوو تینک بوک پلاس

نگاهی ویدیویی به لپ تاپ لنوو تینک بوک پلاس در نمایشگاه CES 2020

لپ تاپ لنوو تینک بوک پلاس (Lenovo ThinkBook Plus) در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. در ادامه، ویدیوی معرفی لپ تاپ جدید و چند منظوره لنوو را مشاهده می‌کنید و با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا می‌شوید.

کمپانی لنوو در نمایشگاه CES 2020 با دست پر ظاهر شده و یکی از محصولاتی که این شرکت در این رویداد مهم معرفی کرد، لپ تاپ چند منظوره تینک بوک پلاس (Lenovo ThinkBook Plus) است. لنوو تیک بوک پلاس از صفحه نمایش 13.3 اینچی مات با پنل HD IPS، دو درگاه یو اس بی، یک درگاه نسل دوم یو اس بی C، پردازنده نسل دهمی اینتل Core i7، حافظه 256 یا 512 گیگابایت، 8 یا 12 گیگابایت رم و گرافیک آنبرد بهره می‌برد.

در بخش پشتی لپ تاپ جدید لنوو یک صفحه لمسی 10.8 اینچی تعبیه شده که به لطف آن می‌توانید ایمیل‌های خود را چک کنید، پیام‌های خود در شبکه های اجتماعی را دریافت کنید و فعالیت‌های دیگری را انجام دهید. پیش از این در لپ تاپ یوگا بوک C930 لنوو نیز چنین حرکتی را دیده بودیم. البته این نمایشگر دوم خیلی کامل و کاربردی نیست، ولی ایده جالبی از لنوو محسوب می‌شود.

در ادامه ویدیوی نگاه اولیه به لپ تاپ لنوو ThinkBook Plus را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید و با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا می‌شوید.

ویدیوی معرفی لپ تاپ لنوو تینک بوک پلاس

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بیشتر ب کتابخون ها مبخوره تا لب تال