تصاویر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس - Redmi Note 13 Pro Plus

تصاویر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با دو خبر مهم، طرفداران را شگفت زده کرد

شیائومی تصاویری را از ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس – Redmi Note 13 Pro Plus منتشر کرد که چندین ویژگی جذاب این گوشی میانرده را به نمایش می‌گذارند.

شیائومی برنامه دارد به‌زودی از ردمی نوت ۱۳ در هند به‌صورت رسمی رونمایی کند و بر اساس جدیدترین اخبار تکنولوژی، اخیراً با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی برخی از ویژگی‌های کلیدی نسخه پرو پلاس این گوشی را معرفی کرده است. این تصاویر جزئیات مختلف این نسخه، از مشخصات فنی تا طراحی آن را آشکار می‌کنند و احتمالاً حسابی باعث شور و هیجان طرفداران شوند.

تصاویر جدید شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

بنا به عکس‌های منتشر شده، گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نمایشگری منحنی با رزولوشن 1.5K دارد و در پنل پشتی آن طراحی مشخصی با چرم وگان به کار رفته است که ردمی آن را با عنوان «Fusion» معرفی می‌کند. همچنین به‌لطف یکی از این تصاویر اطلاع پیدا کرده‌ایم که این گوشی مجهز به چیپست دایمنسیتی 7200 اولترا شرکت مدیاتک خواهد بود؛ در واقع، نوت ۱۳ پرو پلاس اولین گوشی دنیا است که از این چیپ بهره می‌برد.

تصاویر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس - Redmi Note 13 Pro Plus

در پنل پشتی + Redmi Note 13 Pro سه دوربین به چشم می‌خورند؛ یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی. در جلو آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را می‌توان دید. ضمناً باید اشاره کرد این گوشی چینی انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که امکان شارژ آن با فناوری فست شارژ ۱۲۰ واتی وجود دارد.

تصاویر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس - Redmi Note 13 Pro Plus

شیائومی در روز ۴ ژانویه ۲۰۲۴ مصادف با ۱۴ دی ۱۴۰۲ اقدام به معرفی این گوشی در هند خواهد کرد. با توجه به شواهد اخیر به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک در بقیه مناطق هم عرضه شود و حتی قیمت نسخه‌های پرو و پرو پلاس آن در اروپا افشا شد؛ بر اساس اطلاعات افشا شده، پرو و پرو پلاس به ترتیب ۴۵۰ یورو و ۵۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند.