گوشی ریلمی C67

نسخه 4G گوشی ریلمی C67 با یک دوربین 108MP ارزش خرید بالایی دارد

نسخه 4G گوشی ریلمی C67 به‌عنوان رقیب قدرتمند گوشی‌های میان‌رده بازار با قیمت زیر ۲۰۰ دلاری و مشخصات جذابی مثل یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد.

چند روز پیش بود که ریلمی از گوشی جدید C67 5G رونمایی کرد. حالا نوبت به رونمایی از نسخه 4G گوشی ریلمی C67 رسیده است. محصولی که شاید از شبکه فایوجی پشتیبانی نمی‌کند، اما در مقایسه با نسخه 5G امکانات جذاب‌تری مثل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند و با طراحی متفاوتی راهی بازار می‌شود. ضمن اینکه در قلب تپنده گوشی هم شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام خواهیم بود.

مشخصات و قیمت مناسب، ریلمی C67 را قاتل میان‌رده‌های بازار می‌کند

گوشی ریلمی C67

کمپانی ریلمی در اینجا از یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی استفاده کرده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی در داخل حفره کوچک بالای صفحه گنجانده شده و نوتیفیکیشن‌ها و وضعیت سیستم در اطراف این دوربین سلفی از طریق نرم افزار Mini Capsule 2.0 به‌نمایش درمی‌آیند. این ایده شبیه به داینامیک آیلند آیفون ۱۵ اپل است.

یکی از نقاط قوت این گوشی چینی اقتصادی، سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ با قابلیت زوم ۳ برابری داخل سنسور آن است که عکس‌های بسیار زیبایی را ثبت خواهد کرد. ضمن اینکه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم برای کمک به تشخیص عمق در کنار آن حضور خواهد داشت. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و پوسته نرم افزاری سفارشی Realme UI 4.0 عرضه می‌شود. بدنه آن هم به‌لطف گواهی IP54 در برابر خاک و پاشش آب مقاومت می‌کند. همچنین گوشی‌ساز چینی یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای نسخه 4G گوشی ریلمی C67 در نظر گرفته که با توان ۳۳ واتی، در مدت زیر یک ساعت شارژ کامل می‌شود.

این گوشی در دو نسخه مشکی Black Rock و سبز Sunny Oasis عرضه خواهد شد. شما می‌توانید برای خرید گوشی ریلمی سی ۶۷، یکی از دو نسخه با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه یا ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه را انتخاب کنید. قیمت اولی حدود ۱۷۰ دلار و دومی هم زیر ۲۰۰ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*