گوشی های هوشمند جدید ۲۰۲۴

این گوشی های هوشمند جدید هفته اول سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شوند

در هفته نخست سال ۲۰۲۴ میلادی گوشی های هوشمند جدید راهی بازار خواهند شد که تمام آن‌ها از برندهای چینی مثل شیائومی، وان پلاس و آنر هستند. در ادامه با آن‌ها آشنا شوید.

آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ هم در حال گذر است و حالا شرکت‌های تکنولوژی خودشان را آماده شروع جدیدی در سال ۲۰۲۴ می‌کنند. تاکنون ۵ کمپانی از برگزاری یک رویداد خبری ویژه برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید خود در آغاز سال جدید میلادی خبر داده‌اند.

۵ گوشی هوشمند جدید در راه است

از بین این ۵ شرکت، ۳ رویداد کمپانی‌های تکنو، ویوو و شیائومی در هند برگزار می‌شود، در حالی که رویداد آنر و وان پلاس در خاک چین برگزار می‌شوند.

گوشی تکنو پاپ ۸

گوشی هوشمند جدید تکنو پاپ ۸

اولین محصول، یک گوشی اقتصادی و بسیار ارزان به‌نام تکنو پاپ ۸ است که چهارشنبه هفته آینده، ۱۳ دی ماه رونمایی خواهد شد. پاپ ۸ از چیپست رده ابتدایی Unisoc T606 قدرت می‌گیرد، فریم دور گوشی به‌سبک آیفون‌های اپل مسطح است، یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی در جلوی آن حضور دارد و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با توان سرعت نه چندان بالای ۱۰ واتی شارژ خواهد شد.

گوشی‌های سری شیائومی ردمی نوت ۱۳

گوشی هوشمند جدید ردمی نوت ۱۳ شیائومی

گوشی‌های خانواده ردمی نوت ۱۳ شیائومی هم قرار است پنجشنبه ۱۴ دی ماه رونمایی شوند. این گوشی‌ها در سه نسخه ردمی نوت ۱۳ 5G، نوت ۱۳ پرو 5G و نوت ۱۳ پرو پلاس 5G روانه بازار می‌شوند. مدل پرو پلاس این خانواده به امکانات پیشرفته‌ای مثل گواهی ضد آب IP68، یک نمایشگر خمیده ۱۲۰ هرتزی با وضوح 1.5K و فناوری OLED، د وربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ و یک قاب پشتی چرمی مجهز است.

گوشی‌های سری ویوو ایکس ۱۰۰

گوشی هوشمند جدید ویوو ایکس ۱۰۰

ویوو هم در همان روز از گوشی‌های سری X100 خودش در دو نسخه معمولی و پرو رونمایی خواهد کرد. این دو از چیپست دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک قدرت می‌گیرند و به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی خمیده OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی (LTPO) و وضوح 1.5K مجهز هستند. روی قاب پشتی این گوشی‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی حضور دارد که یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی فوق عریض آن را همراهی می‌کند. دوربین تله فوتو پریسکوپی روی مدل پرو هم ۵۰ مگاپیکسلی و روی مدل معمولی ۶۴ مگاپیکسلی است.

گوشی وان پلاس ایس ۳

گوشی هوشمند جدید وان پلاس ایس ۳

وان پلاس Ace 3 با امکانات جذابی در تاریخ ۱۴ دی ماه در چین رونمایی می‌شود. این محصول شباهت زیادی با وان پلاس ۱۲ خواهد داشت. این یعنی به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی اولد خمیده با وضوح 1.5K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است و در زیر قاب آن شاهد حضور چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام هستیم.

این گوشی از دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو برخوردار است و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در جلوی قاب آن حضور دارد. ظرفیت باتری این محصول ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با توان حیرت‌انگیز ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند جدید آنر ایکس ۵۰ جی تی

گوشی هوشمند جدید آنر ایکس ۵۰ جی تی

گوشی هوشمند جدید آنر ایکس ۵۰ جی تی

در نهایت به گوشی آنر مجیک ۵۰ جی تی می‌رسیم که قرار است در همان روز و کنار رقبای خودش رونمایی شود. نسخه دیگری از این گوشی امروز به‌نام آنر ایکس ۵۰ پرو رونمایی شد که مشخصات مشابهی با یکدیگر دارند.

بنابراین ما می‌دانیم که این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام مجهز است و از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی مسطح OLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این گوشی چینی از سیستم دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. در نهایت باید به یک باتری غول پیکر ۵،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که با سرعت ۳۵ واتی به‌سرعت فول شارژ خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*