طراحی آنر مجیک ۶ پرو

طراحی خاص و زیبای گوشی آنر مجیک ۶ پرو پیش از رونمایی رسمی نمایان شد + تصاویر

طراحی آنر مجیک ۶ پرو – Honor Magic6 Pro در یک پوستر رسمی به‌نمایش درآمد؛ ظاهر و رنگی که برگرفته از تمدن چین و زیبایی‌های طبیعت، با چاشنی سادگی است.

ژائو مینگ، مدیرعامل Honor برای بالا بردن تب هیجان علاقه‌مندان، پوستری را از گوشی آنر مجیک ۶ پرو منتشر و طراحی آن را چند روز پیش از معرفی رسمی، فاش ساخت.

او فلسفه پشت طراحی گوشی‌های سری Magic 6 را الهام‌گیری از زیبایی‌های موجود در طبیعت و نوعی سنگ یشم تراش خورده در چین باستان توصیف کرد.

رندرهای منتشر شده توسط افشاگران چینی هم این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. می‌بینید که جزیره دوربین یادآور آنر مجیک 5 پرو است؛ ولی حالا به‌جای یک دایره‌، شکل مربع-دایره‌ای دارد که زیبایی دوچندانی به آن می‌دهد. رگه‌های مرمری پنل عقب گوشی هم حسابی جلب توجه می‌کنند.

اما علاوه بر این سبز یشمی، آنر مجیک 6 پرو باید دست‌کم سه رنگ دیگر؛ شامل مشکی، سفید و ارغوانی هم داشته باشد. برحسب ظرفیت حافظه داخلی نیز سه نسخه یک ترابایتی، 512 و 256 گیگابایتی در دسترس خریداران خواهد بود. از دوربین تله‌فوتو 200 مگاپیکسلی آن هم که هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم.

کمپانی چینی از تاریخ 20 دی، رویدادی دو روزه را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از رابط MagicOS 8.0 و گوشی‌های سری Magic6 خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*