شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو در دی ماه 1402 اعلام شد

شرکت خودروسازی مدیران خودرو با انتشار یک بیانیه شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات این شرکت از طریق نمایندگی‌ها را اعلام کرد.

طرح جدید فروش محصولات مدیران خودرو که اخیرا توسط این شرکت اعلام شده است، با شرایط خرید نقد یا اقساط برای مشتریان امکان‌پذیر است. در این طرح ۹ مدل خودرو از این شرکت قابل سفارش توسط مشتریان خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این گروه خودروسازی اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنند.

شرایط فروش مدیران خودرو – دی ماه ۱۴۰۲

خودروهای ارائه شده در این طرح به ترتیب از محصولات ام وی ام (MVM): خودرو X22 Pro دنده دستی، خودرو X33 Cross دنده دستی و اتوماتیک، خودرو Arrizo 5 Sport و خودرو X55 Pro خواهد بود. همچنین در لاین محصولات فونیکس: خودرو Arrizo 6 Pro، فونیکس FX، خودرو Tiggo 8 Pro Max IE و خودرو +Tiggo 8 Pro E توسط مدیران خودرو عرضه خواهد شد. جزئیات شرایط فروش در جدول زیر قابل مشاهده است.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

در طرح فروش مدیران خودرو تمامی محصولات ذکر شده، چه در فروش نقدی یا اقساطی با قیمت قطعی و نهایی توسط این شرکت تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین نحوه پرداخت در شرایط فروش اقساطی بسته به نوع خودروی انتخابی توسط مشتری با چند نوع پیش پرداخت پیش‌بینی شده که با توجه به درصد پیش پرداخت مبلغ اقساط نیز متغیر خواهد بود. شایان ذکر است که در این طرح، بازپرداخت اقساط در طول بازه ۵ ساله (۶۰ ماه) توسط مشتریان قابل پرداخت خواهد بود.

مدیران خودرو

طبق ضوابط اعلام شده از سوی شرکت مدیران خودرو در طرح فروش این محصولات چه به صورت نقدی و چه اقساط همه محصولات شامل گارانتی به نحو ذیل می‌شوند:

خودروهای ام وی ام X22 Pro، خودرو X33 Cross و خودرو Arrizo 5 Sport: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر گارانتی به‌همراه ۶ سرویس دوره‌ای رایگان.

خودروهای X55 Pro، خودرو Arrizo 6 Pro و فونیکس FX : پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به‌همراه ۶ سرویس دوره‌ای رایگان.

خودروهای Tiggo 8 Pro Max و خودرو +Tiggo 8 Pro E: هفت سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی به‌همراه ۱۰ سرویس دوره‌ای رایگان.