شرایط فروش خودرو اطلس سایپا

شرایط فروش خودرو اطلس سایپا در بهمن 1402 اعلام شد

شرایط فروش خودرو اطلس سایپا در بهمن 1402 اعلام شد. سایپا اطلس در این طرح به‌شکل فروش فوق العاده و پیش فروش به مشتریان عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد آن دسته از متقاضیان واجد شرایط که در خرداد 1402 در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو شرکت کردند و برای خرید خودرو سایپا اطلس G و فرایند ثبت نام را انجام دادند و همچنین در تاریخ 30 دی 1402 پیامک دریافت کردند، می‌توانند در این طرح فرایند واریز وجه و ثبت نام را انجام دهند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول سایپا آشنا می‌شویم.

شرایط فروش خودرو اطلس سایپا – بهمن 1402

شرایط فروش خودرو اطلس سایپا

در طرح فروش فوق العاده، مشتریان می‌توانند سایپا اطلس جی را با قیمت 406 میلیون و 615 هزار تومان در رنگ‌های مشکی، مشکی کرم، سفید مشکی، سفید قرمز، نوک مدادی، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سبز مشکی، قرمز مشکی، مسی مشکی و قهوه‌ای کرم خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز 90 روزه خواهد بود.

همچنین در شرایط پیش فروش نیز اطلس G با مبلغ علی‌الحساب پیش پرداخت 203 میلیون تومان با موعد تحویل مرداد و شهریور 1403 به مشتریان عرضه می‌شود. ضمن این‌که قیمت خودرو همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان خواهد بود.