بی وای دی یوآن UP

کراس اور برقی بی وای دی یوآن UP با قیمت مناسب معرفی شد

کراس اور برقی بی وای دی یوآن UP با قیمت مناسب معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات BYD Yuan UP آشنا خواهیم شد.

بی وای دی از کراس اوور برقی جدید خود به نام یوآن UP پرده برداشت. این خودرو با قیمت مناسب خود می‌تواند همانند مدل بزرگ‌تر یوآن پلاس در بازار به فروش بالایی دست پیدا کند. این کراس اوور برقی طبق زبان طراحی دراگون فیس بی وای دی طراحی شده و نسبت به یوآن پلاس، مقداری آفرودی‌تر به‌چشم می‌آید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات BYD Yuan UP آشنا می‌شویم.

مشخصات بی وای دی یوآن UP

بی وای دی یوآن UP

در نمای جلوی بی وای دی Yuan UP چراغ‌های باریک و جلوپنجره مشکی دیده می‌شود که ترکیب آنها با یکدیگر توانسته نمای جذابی را به‌وجود آورد. طراحان در پایین سپر نیز بخشی مشکی رنگ با دو ورودی هوای کوچک در نظر گرفتند. در نمای جانبی نیز ویژگی‌هایی چون ستون D پهن، خط سقف صاف و اورهنگ‌های جلو و عقب کوتاه باعث شدند تا این خودرو به مرسدس بنز GLB شباهت داشته باشد.

بی وای دی یوآن UP

دیفیوزر نقره‌ای، چراغ‌های سراسری عقب با گرافیک پیچیده، روکش مشکی رکاب‌ها و دستگیره‌های در مخفی نیز از سایر ویژگی‌های طراحی این خودرو محسوب می‌شوند. طول این خودرو به 4310 میلی‌متر، عرض آن 1830 میلی‌متر، ارتفاع آن 1675 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2620 میلی‌متر می‌رسد.

بی وای دی یوآن UP

بی وای دی قصد دارد کراس اوور برقی جدید خود را همانند مدل دلفین با دو پیشرانه برقی روانه بازار کند. مدل اول این خودرو قدرتی برابر با 94 اسب بخار را به‌همراه دارد و مدل دوم نیز می‌تواند قدرتی برابر با 174 اسب بخار را ارائه کند.

BYD Yuan UP

ضمن این‌که امکان سفارش دو پکیج باتری با ظرفیت 32 کیلووات‌ساعت و 45.1 کیلووات‌ساعت نیز فراهم شده است. بی وای دی یوآن UP با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 300 تا 400 کیلومتر را طی کند. همچنین قیمت این خودرو در مدل پایه نیز حدود 14 هزار دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*