رندر آیفون SE جدید اپل

آیفون SE جدید با ظاهری شبیه پرچمداران، بهترین گزینه برای بازار ایران

تصاویری از آیفون SE جدید اپل منتشر شده که طراحی مدرنیزه شده و مشابه آیفون ۱۶ به‌همراه یک نمایشگر با جزیره پویا را به‌نمایش می‌گذارد.

در بازار پر التهاب موبایل ایران که بنا به دلایل نامعلومی مدل‌های آیفون ۱۴ به بعد رجیستر نمی‌شوند، دیگر هیچ‌کسی از رونمایی یک آیفون جدید خوشحال نیست. در حال حاضر آخرین آیفونی که توسط رگولاتوری رجیستر شده، آیفون ۱۳ متعلق به سه سال پیش است و گرچه مدل‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ هم تک و توک در بازار پیدا می‌شود، اما اگر پول اضافی دارید باید به سمت آن‌ها بروید؛ چرا که بعد از مدتی استفاده، قطع آنتن‌دهی آن‌ها بسیار محتمل است.

در این شرایط، شایعاتی در مورد یک آیفون اقتصادی به‌گوش می‌رسد که امکانات پیشرفته پرچمداران فعلی را یدک می‌کشد و به‌احتمال خیلی زیاد مشکلی برای رجیستری در ایران نخواهد داشت.

آیفون SE 2022 اپل

آیفون SE 2022 اپل

آیفون SE جدید با ظاهر شیک و مدرن در راه است

اوایل سال ۲۰۲۳ گزارشی منتشر شد که به بازنشستگی آیفون‌های اقتصادی سری SE اشاره می‌کرد. اما بعدا فعالین بازار تأکید کردند که نه تنها آیفون SE جدید (که احتمالا iPhone SE 4 نام دارد) عرضه خواهد شد، بلکه با ظاهری زیباتر و امکاناتی پیشرفته‌تر به گزینه‌ای جذاب برای خرید تبدیل می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف گوشی‌های این خانواده، عمر باتری نه‌چندان درخشانی است که دارند. اما نسل جدید می‌خواهد با یک باتری هم اندازه آیفون ۱۴ این مشکل را از ریشه برطرف کند. در گزارش‌های قبلی همچنین رندرهایی را دیده بودیم که طراحی مشابهی با آیفون XR به‌همراه یک نمایشگر ناچ را نشان می‌دادند.

اما امروز گزارش جدیدی که منتشر شده، نشان می‌دهد که احتمالا خبری از ناچ روی نمایشگر این گوشی نیست. اپل تصمیم گرفته نمایشگر نسل بعدی آیفون اس ای را با یک بریدگی به‌سبک آیفون ۱۴ پرو طراحی کند که جزیره پویا (Dynamic Island) را هم ارائه خواهد کرد.

رندر آیفون SE جدید اپل

در عکس‌های بالا می‌بینید که علیرغم طراحی مدرن‌تر و شکیل‌تر، اما همچنان این گوشی از یک دوربین پشتی استفاده می‌کند. از نظر ظاهری این گوشی شبیه به آیفون ۱۶ است، اما ابعادی مشابه آیفون ایکس آر خواهد داشت.

البته ما نمی‌توانیم به‌طور کامل این گزارش را تأیید یا تکذیب کنیم. اپل معمولا هر دو سال یک بار، یک آیفون SE جدید را راهی بازار می‌کند و از آنجا که آخرین مدل آن در مارس ۲۰۲۲ معرفی شد، این احتمال وجود دارد که طی هفته‌های پیش رو شاهد رونمایی از جدیدترین نسل گوشی ارزان قیمت اپل باشیم. اما از آنجا که طی هفته‌های پیش رو هیچ اطلاعات مهمی از این محصول نشت نکرده، پس احتمالا سال آینده و چند ماه بعد از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۶ رخ نشان می‌دهد. در حال حاضر قیمت آیفون SE جدید و تاریخ فروش آن مشخص نیست؛ اما قطعا قیمت به‌مراتب پایین‌تری نسبت به مدل‌های کنونی اپل خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*