شرایط فروش محصولات فردا موتورز

شرایط فروش محصولات فردا موتورز در بهمن 1402

گروه خودروسازی فردا موتورز با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

کمپانی فردا موتورز با انتشار برنامه این شرکت برای فروش چهار محصول FMC 511، FMC T5، FMC SX5 و سوبا M4، همزمان شرایط کامل این طرح را نیز اعلام کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات شرایط فروش اقساطی فردا موتورز می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش اقساطی محصولات فردا موتورز – بهمن ۱۴۰۲

نام خودروقیمت مصوب بهمن ۱۴۰۲ (تومان)پیش پرداختودیعه دوم (یک ماه پس از عقد قرارداد)ودیعه هنگام تحویلقیمت نهایی با احتساب اقساط
FMC 511۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰۳۳۲.۰۰۰.۰۰۰۸۳.۰۰۰.۰۰۰۷۹.۷۷۷.۰۰۰۰۹۵۳.۳۶۷.۰۰۰
FMC SX5۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰۴۹۵.۰۰۰.۰۰۰—–۹۶.۹۶۳.۰۰۰۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰
FMC T5۱.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰۵۳۶.۰۰۰.۰۰۰۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰۱۳۰.۷۰۴.۰۰۰۱.۵۶۹.۰۰۰.۰۰۰
Suba M4۱.۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰۷۹۶.۰۰۰.۰۰۰۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰۱۹۳.۲۸۲.۰۰۰۲.۳۳۱.۰۰۰.۰۰۰

در این طرح فروش، ۴ خودرو فوق تنها به‌صورت اقساطی به مشتریان عرضه خواهند شد و یک ماه پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت، ودیعه دوم توسط مشتری به حساب شرکت واریز می‌شود. همچنین مشتریان باید در هنگام تحویل، ودیعه سوم را نیز پرداخت و پس از آن اقساط رسمی خودرو آغاز می‌شود. شایان ذکر است موعد تحویل خودروها تا ۱۲۰ روز کاری پس از انجام ثبت نام و واریز پیش پرداخت اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز

متقاضیان ثبت نام در این طرح می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های فردا موتورز، نسبت به ثبت نام خودرو انتخابی اقدام نمایند. همچنین طرح فروش فردا موتورز از تاریخ ۲۴ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود.

شرکت فردا موتورز علاوه بر عرضه این ۴ محصول مونتاژی، برنامه‌هایی را برای فروش خودروهای وارداتی نیز دارد. این شرکت در اولین اقدام خود جیلی آزکارا را به‌عنوان یک خودرو کراس‌اوور هیبرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کرده و برنامه دارد تا دو محصول از نشان تجاری ام جی (MG) و یک خودرو تمام برقی از کمپانی جیلی با نام جئومتری C را نیز به‌زودی به بازار ایران عرضه کند.

از دست ندهید:
شرایط فروش هایما 7X، مینی ون لوکس ایران خودرو در بهمن 1402 ام جی جی تی، سدان وارداتی جوان‌پسند فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*