نمایش پهپاد ها

تماشا کنید: نمایش خیره کننده هزار پهپاد در آسمان لاس وگاس

پهپاد ها توانسته‌اند با هنرنمایی‌های خود در شهرهای مختلف، قدرت خود را به همه نشان دهند. نمایش اخیر این هواپیماها در لاس وگاس، به یکی از حیرت‌انگیزترین نمایش پهپاد ها تبدیل شده است.

شرکت اسکای المنتس توانست با نمایش 1000 پهپاد در آسمان لاس وگاس جمعیت زیادی را حیرت‌زده کند. خلاقیت به‌کار رفته در نمایش این پهپادها، در مقیاس دیگری بود که توانست هزاران تماشاگر را مجذوب خود کند. در این مطلب از سایت گجت نیوز، به بررسی نمایش حیرت‌انگیز این اختراعات جدید خواهیم پرداخت.

آینده فناوری‌های سرگرمی در مسیر پهپاد های نمایشی

موفقیت شرکت اسکای المنتس در نمایش فوق‌العاده پهپاد ها در لاس وگاس، تایید کننده این نکته است که یکی از مسیرهای اصلی آینده سرگرمی، به همین پهپاد های نمایشی ختم می‌شود. شرکت‌های همچون اسکای المنتس، با تعهد به پیشبرد مرزهای صنعت سرگرمی همراه با تمرکز بر ایمنی و نوآوری، آماده هستند تا چنین نمایش‌هایی برای آسمان تمام شهرهای جهان اجرا کنند.

 

نمایش پهپاد ها تنها منحصر در لاس وگاس نیست بلکه هنرنمایی هواپیماهای بدون سرنشین در تگزاس و ابوظبی نیز مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. این نمایش‌ها به‌دلیل مهارت فنی خود، توانستند توجه جمعیت زیادی را به خود جلب کنند.

چنین رویدادهایی به‌عنوان شکل جدیدی از آتش‌بازی و یا رژه خیابانی هستند که بر محبوبیت این سرگرمی‌های مدرن روزبه‌روز افزوده می‌شود.

رویداد پهپاد ها در تگزاس، نمایش خیره‌کننده‌ای دیگر

پس از هنرنمایی پهپادهای شرکت اسکای المنتس، کمپانی سوپر پاول ان اف ال نمایش جذاب دیگری را تگزاس برگزار کرد. این نمایش با هزار پهپاد صورت گرفت که در رده بالایی از سرگرمی‌های مدرن انجام شده است. تعداد و دقت عملیاتی پهپاد ها، اصلی‌ترین گزینه برای مقایسه چندین نمایش پهپادی است و این هنرنمایی در تگزاس، قطعا در لیست بهترین‌ها قرار دارد.

نمایش دیگری که قطعا یکی از بهترین هنرنمایی پهپادها محسوب می‌شود، مربوط به جشن تغییر نام فرودگاه ابوظبی است. گروه اسکای مجیک با 1750 پهپاد توانست فرود هواپیما ایرباس A380 را به‌صورت سه بعدی شبیه سازی کند. دقت در کنار پیچیدگی عملیات، فاکتوری است که باعث شد تا این هنرنمایی، به یکی از تماشایی‌ترین رویدادها و مراسم در سابقه فرودگاه ابوظبی تبدیل شود.

مطالب مرتبط:
نگاهی به تاریخچه ایرباس A380؛ بزرگترین هواپیمای مسافربری تاریخ

جشن سال نو، پدیده‌ای مارپیچ در سنگاپور

سنگاپور، جشن سال نو چینی را با مجموعه‌ای از نمایش زیبا پهپاد ها با نام «افسانه دروازه اژدها» جشن گرفت. شب سال نو تماشاگران با نمایش اژدها مارپیچی که توسط پهپادها اجرا می‌شد، یکی از زیباترین نمایش‌ های بصری بود که توانست تمام تماشاگران را به وجد آورد.

فناوری هواپیماهای بدون سرنشین، روزبه‌روز پیشرفته‌تر شده و تکمیل می‌شود. این پهپادها می‌توانند به انسان در رویدادهای مختلفی برای ایجاد خلاقیت در نمایش کمک کنند. پس با یکی از جذاب‌ترین ابزارهای سرگرمی آینده آشنا شوید.

مطالب مرتبط:
نمایش پهپادی کریسمس، رکورد گینس را شکست + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*