مشخصات فنی کامل شیائومی ۱۴ اولترا

مشخصات فنی کامل شیائومی ۱۴ اولترا به‌همراه تصاویر آن فاش شد

یک منبع قابل اعتماد، کل مشخصات شیائومی ١۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra به‌همراه تصاویر جدید و قیمت آن را پیش از رونمایی رسمی فاش کرده است.

انتظار می‌رود تا چند روز دیگر شیائومی از یک غول جدید به‌نام Xiaomi 14 Ultra رونمایی کند. در حالی که انتظارات زیادی از این گوشی وجود دارد و اطلاعات مختلفی را از آن شنیده‌ایم، حالا رسانه معتبر آلمانی WinFuture مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا را به‌طور کامل همراه تصاویر رسمی آن فاش کرده است.

چه انتظاری از مشخصات شیائومی ١۴ اولترا داریم؟

مشخصات فنی کامل شیائومی ۱۴ اولترا

گوشی جدید شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام قدرت می‌گیرد و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 نیز آن را همراهی می‌کند. اگرچه در برخی بازارها نسخه ۱ ترابایتی آن هم عرضه خواهد شد. یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل و اوج روشنایی ۳،۰۰۰ نیتی روی قاب جلویی این گوشی حضور دارد. نمایشگری که از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و یک حسگر اثر انگشت بادقت در زیر این نمایشگر به‌کار رفته است.

در پشت دستگاه یک جزیره دوربین بزرگ با نام LEICA داریم که ماژول‌های فلش و چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی با استفاده از سنسور اصلی ۱ اینچی، یک سنسور فوق عریض، یک سنسور تله فوتو با زوم ۳.۲ برابری و یک سنسور تله فوتو پریسکوپی با زوم ۵ برابری می‌شود.

مشخصات فنی کامل شیائومی ۱۴ اولترا

افشای تمام مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا

دوربین‌های اصلی و فوق عریض آن به‌ترتیب گشودگی دیافراگم f/1.6 و f/1.8 را ارائه می‌کنند، در حالی که دیافراگم دو دوربین تله‌فوتو آن f/3.0 است. منبع این خبر ادعا می‌کند که دوربین شیائومی ۱۴ اولترا می‌تواند ویدیوهای 8K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه و 4K با نرخ ۲۴/۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه‌ای ضبط کند. البته ما شنیده‌ایم که این دوربین ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن 1080p و نرخ ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه را هم ضبط می‌کند. برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی هم شما یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K را در اختیار خواهید داشت.

وظیفه تامین انرژی شیائومی ۱۴ اولترا را یک باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات بر عهده خواهد داشت. از دیگر امکانات گوشی شیائومی می‌توان به NFC، بلوتوث ۵.۴، وای فای ۷، USB – C و اسلات دو سیم کارت اشاره کرد. ضخامت آن ۹.۲ میلی متر، وزن آن ۲۲۰ گرم و مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با گواهی IP۶۸ خواهد بود.

براساس این گزارش، نسخه ۵١٢ گیگابایتی این محصول با ١۶ گیگ رم حدود ١۶٠٠ تا ١۶۵٠ دلار خواهد بود.

پیشینه خبر:
قیمت گوشی شیائومی 14 اولترا فاش شد؛ Xiaomi خیال گران فروشی ندارد! این شما و این جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا، رقیب قدرتمند پرچمداران سامسونگ شیائومی ۱۴ اولترا هم مثل پرچمداران اپل و سامسونگ به فریم تیتانیومی مجهز است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*