ناتینگ فون 2a

گوشی ناتینگ فون 2a با عجیب‌ترین طراحی ممکن با صحنه آمد + ویدیو

ویدیوی عجیبی از گوشی ناتینگ فون 2a که تا چند روز آینده معرفی می‌شود، منتشر شده که طراحی گوشی میان‌رده Nothing را به‌نمایش می‌گذارد.

در هفته‌های اخیر شایعات و افشاگری‌های بسیاری در مورد طراحی ناتینگ فون 2a منتشر شده که براساس آن‌ها این گوشی در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد. حال همانند رندرهای سابق، اطلاعات جدیدی از گوشی ناتینگ فون 2a در اخبار تکنولوژی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

طراحی گوشی ناتینگ فون 2a

ناتینگ فون 2a

طبق تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس در رابطه با گوشی ناتینگ‌فون 2a منتشر شده، نشان می‌دهند که این گوشی با دو رنگ کلاسیک سیاه و سفید در دسترس خواهد بود. همانند اطلاعات قبلی، این مورد نیز نشان می‌دهد که 3 عدد نوار LED در پنل پشتی قرار گرفته است.

البته نکته جالب در این است که ناتینگ فون 2a برخلاف سری‌های قبلی، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد. چراکه این گوشی به‌عنوان یک گزینه اقتصادی بایستی با حذف برخی قابلیت‌ها قیمت کمتری داشته باشد.

ویدیو جالب آنباکسینگ ناتینگ فون 2a

وقتی صحبت از برند هیچ چیز می‌شود، یعنی می‌توان گفت که هیچ چیزش شبیه به دیگران نیست، حتی ویدیو آنباکسینگ محصولاتش. ویدیویی که از جعبه گشایی این گوشی در لندن منتشر شده، تایید کننده همین مورد است.

اطلاعاتی در مورد قیمت این تلفن هوشمند

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این گوشی منتشر نشده، اما طبق شایعات گفته می‌شود که نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 379 دلار برای بازار اروپا عرضه خواهد شد. مدل قوی‌تر این گوشی نیز با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی احتمالا با قیمت 433 دلار در بازارها ظاهر می‌شود.

به‌طور کلی این گوشی یک نسخه اقتصادی به‌شمار می‌رود. تنها برای مقایسه می‌توان گفت که قیمت مدل فون 2 این سری، از 699 دلار شروع می‌شود.

5 مارس نیز زمانی است که گفته می‌شود برند ناتینگ از این گوشی اقتصادی رونمایی خواهد کرد و برای رقابت با دیگر گوشی‌های مقرون به‌صرفه وارد میدان می‌شود.

مطالب مرتبط:
گوشی جذاب ناتینگ فون 2a؛ تصاویر، قیمت و مشخصات فنی </p><p>گوشی اقتصادی ناتینگ فون با این مشخصات و امکانات در راه است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*