هیوندای کرتا N Line فیس لیفت

هیوندای کرتا N Line فیس لیفت، کراس اوور اسپرت کره‌ای رونمایی شد

هیوندای نسخه N Line کرتا فیس لیفت را معرفی کرد. این تیپ اسپرت Creta از موتور قوی‌تر، امکانات پیشرفته و تریم قرمز اختصاصی برخوردار است.

هیوندای کرتا یکی از محصولات وارداتی جدید بازار ایران است که کرمان موتور اخیراً آن را روانه بازار کرد. این شاسی بلند بین محصولات کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران هم حضور داشت و مردم فرصت مشاهده آن از نزدیک را پیدا کردند. حالا در جدیدترین اخبار خودرو خارجی نسخه N Line فیس لیفت هیوندای کرتا در هند به نمایش گذاشته شده است که ویژگی‌هایی نظیر چهره متفاوت، امکانات جدید، موتور قوی‌تر و تریم منحصر به خود را دارد. فیس لیفت هیوندای کرتا دی ماه گذشته به نمایش گذاشته شده بود.

طراحی نمای بیرونی و کابین Creta جدید

نمای جلو هیوندای کرتا N Line فیس لیفت

کرتا فیس لیفت تیپ N Line طراحی متفاوتی از بقیه تیپ‌ها دارد. یکی از وجوه تمایز اصلی این نسخه را باید جلوپنجره باریک‌تر آن با الگو کندو دانست. این جلوپنجره به چراغ‌های اصلی متصل می‌شود که به‌شکل دو بخشی طراحی شده‌اند. لوگو هیوندای هم با اندازه‌ای کوچک روی جلوپنجره نصب شده و در واقع، محل قرارگیری آن پایین‌تر از سایر نسخه‌ها است. صفحه ضربه‌گیر یا اسکید پلیت آلومینیوم‌گونه هم در ناحیه پایین سپر بزرگ‌‌تر شده و به قسمت پایینی ناحیه جلو تریم قرمز اضافه شده است. این تریم که جلوه اسپرتی دارد، در رکاب‌ها و ناحیه عقب هم به چشم می‌خورد.

نمای جلو و عقب هیوندای کرتا N Line فیس لیفت

کالیپرهای قرمز ترمز، خروجی اگزوز دوگانه، رنگ آبی انحصاری با نام Thunder Blue، نشان‌های N Line و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی بقیه ویژگی‌های نمای بیرونی این نسخه جدید معرفی شده از Creta به حساب می‌آیند. روی هم رفته هیوندای کراس اووری با جلوه اسپرت را معرفی کرده است که می‌تواند رضایت مشتریان جوان‌تر را به خود جلب کند.

نمای عقب هیوندای کرتا N Line فیس لیفت

هرچند هنوز کابین این شاسی بلند به نمایش گذاشته نشده است، انتظار می‌رود در آن المان‌هایی نظیر تریم مشکی و قرمز، نشان‌های N Line و پدال‌های آلومینیومی به کار رفته باشد. همچنین احتمالاً هیوندای برای این خودرو دو نمایشگر 10.25 اینچی و مجموعه کامل امکانات کمک‌راننده پیشرفته (ADAS) را در نظر گرفته باشد.

مشخصات فنی هیوندای کرتا N Line فیس لیفت

هیوندای کرتا N Line فیس لیفت از بین 3 پیشرانه‌ای که در هند برای این کراس اوور ارائه می‌شود، با قدرتمندترین نمونه عرضه خواهد شد. زیر کاپوت این نسخه یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم بنزین دارد که می‌تواند 158 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور تولید کند. پیش از این، موتور 1.5 لیتری کرتا با فناوری پاشش چندنقطه‌ای 113 اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. مسئولیت انتقال نیرو محرکه کرتا N Line هم بر عهده یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته تر قرار گرفته است. شنیده‌ها حکایت از این دارند که در آینده گیربکس دستی در قالب آپشن پیش رو مشتریان Creta گذاشته می‌شود.

این تیپ کرتا به رسم همیشگی تیپ‌های N Line، از شاسی مختص به خود با سیستم تعلیق مستحکم‌تر، فرمان‌پذیری سریع‌تر و در مجموع سواری بهتر برخوردار است.

این کراس اوور قرار است روز 11 مارس (21 اسفند) در بازار هند با قیمت پایه بیش از 25 هزار دلار عرضه شود.

همچنین بخوانید:
آیونیک T10، پیکاپ برقی هیوندای با ظاهری متفاوت در راه است خودرو برقی جدید هیوندای پا دارد + عکس هیوندای النترا N 2024 ، نسل جدید سدان جوان پسند کره ای رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*