گوشی اندرویدی بدون نیاز به اپلیکیشن

این گوشی اندرویدی به هیچ اپلیکیشنی نیاز ندارد

شرکت Brain AI در نمایشگاه MWC 2024 از محصول جدیدی رونمایی کرده که یک گوشی اندرویدی بدون نیاز به اپلیکیشن های مختلف است.

هوش مصنوعی در حال تغییر جهان است و ما می‌توانیم قدرت آن را حتی در سال‌های اولیه آن احساس کنیم. اکنون از ساخت لوگو با هوش مصنوعی گرفته تا استفاده از این فناوری در علم پزشکی و غیره، هوش مصنوعی موارد استفاده بی‌شماری دارد.

شرکت Brain AI نیز در همین راستا قصد تغییر آینده گوشی های هوشمند را دارد؛ آینده‌ای که در آن گوشی های هوشمند نیازی به اپلیکیشن ندارند. این شرکت در کنگره جهانی موبایل این گوشی هوشمند را معرفی کرده و توانست با مشخصات ویژه‌ آن سهم خاصی در اخبار تکنولوژی جهان داشته باشد. در ادامه این مطلب با این گوشی هوشمند بیشتر آشنا شوید.

معرفی گوشی هوشمند Brain AI

گوشی اندرویدی بدون نیاز به اپلیکیشن

شرکت برین تکنولوژی در سال 2015 با هدف ایجاد و گسترش رابط هوش مصنوعی تاسیس شد. این شرکت در نمایشگاه MWC 2024 نیز از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرده به جای برنامه‌های متعدد، برای عملکردهای نرم افزاری به هوش مصنوعی مولد خود متکی است.

گوشی هوشمند برین ای آی بر پایه سیستم عامل اندروید طراحی شده اما همان‌طور که ذکر شد، با هیچ اپلیکیشنی همراه نیست و تمام استورهای برنامه و رابط‌های کاربری قدیمی کنار گذاشته شده است. در عوض برای این سیستم عامل، اولین «رابط کاربری هوش مصنوعی مولد جهان» در نظر گرفته شده که تنها کافیست کاربران هر می‌خواهند به گوشی بگویند و این هوش مصنوعی است که به درخواست کاربر پاسخ می‌دهد.

قابلیت‌ها و مشخصات دوربین گوشی هوشمند Brain AI

این گوشی هوشمند می‌تواند تمام کارهای شما مانند تدوین ویدیو، ویرایش عکس، رزرو بلیط سفر را بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن خاصی انجام دهد و همه این‌ها تنها با یک درخواست شما شروع خواهد شد. این موارد باعث می‌شوند تا استفاده از این گوشی، تجربه متفاوتی نسبت به اندروید و حتی آی او اس داشته باشد.

گوشی اندرویدی بدون نیاز به اپلیکیشن

شرکت Brain AI در وب‌سایت خود اشاره‌ای به مشخصات دوربین گوشی هوشمند جدید خود نکرده و تنها اطلاعاتی که در دسترس است، مربوط به رابط کاربری قادر به ترجمه متن و تفسیر دنیای اطراف پس از گرفتن عکس است.

مورد دیگری که در سایت Brain AI اشاره شده در مورد قابلیت شخصی‌سازی صفحه نمایش است تا کاربر بتواند تنها روی موضوع دلخواه خود تمرکز کند.

زمان عرضه و قیمت گوشی اندرویدی Brain AI

تاکنون مشخص نشده این گوشی اندرویدی بدون نیاز به اپلیکیشن، با چه قیمتی و از چه زمانی عرضه خواهد شد. البته طبق بیانیه شرکت برین ای آی، هرچه تعداد افراد درخواست دهنده برای این گوشی اندرویدی بیشتر شود، قابلیت‌های هوش مصنوعی آن نیز گسترش خواهد یافت.

گوشی اندرویدی بدون نیاز به اپلیکیشن

ناگفته نماند مواردی که از ویژگی‌های این گوشی هوشمند گفته شد، تنها مربوط به زمانی است که به اینترنت متصل باشد و با قطع شدن از شبکه جهانی عملا بی‌مصرف خواهند بود.

مطالب مرتبط:
هوش مصنوعی قدرتمند گوگل به گوشی های سامسونگ و دیگر اندرویدی‌ها می‌آید بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اندرویدی که واقعاً کاربردی هستند