تاریخ رونمایی از گوشی های هواوی پی ۷۰

رونمایی از هواوی پی ۷۰ به تعویق افتاد: انتظار تا اواخر بهار

تاریخ رونمایی از گوشی های هواوی پی ۷۰ مشخص شد. سری P70، یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان با فناوری‌های پیشرفته لقب خواهند گرفت.

از زمان اعمال تحریم علیه هواوی توسط آمریکا و متحدانش، پیشرفت سری گوشی‌های موبایل این شرکت مورد توجه طرفداران و غیر طرفداران هواوی قرار گرفته است. سری P70 هواوی به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۴ در راه هستند و اخیرا با لو رفتن طراحی دوربین آن، جزئیات جدیدی در مورد تاریخ معرفی این محصولات فاش شده است.

با این حال، گزارش جدید حاکی از آن است که زمان عرضه‌ این گوشی‌ها دیرتر از انتظار خواهد بود. DigitalChatStation، وبلاگ‌نویس مشهور حوزه‌ تکنولوژی چین، به‌تازگی در ویبوی خود اعلام کرده که عرضه خانواده گوشی های هواوی پی ۷۰ به‌تعویق افتاده است. این خبرنگار امروز اعلام کرد که هواوی برای عرضه گوشی‌های جدیدش در تلاش است، اما قرار نیست در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲ تا هفته دوم فروردین ۱۴۰۳) معرفی شوند. گزارش‌های قبلی در مورد تاریخ عرضه این سری، اواخر ماه مارس را نشان می‌داد.

تاکنون از گوشی های هواوی پی ۷۰ چه می‌دانیم؟

تاریخ رونمایی از گوشی های هواوی پی ۷۰

در حال حاضر گفته می‌شود هواوی از چیپست سری کایرین ۹ زیر قاب اعضای این خانواده استفاده خواهد کرد؛ هرچند فرکانس چیپ در نسخه استاندارد و مدل گران قیمت‌تر، کمی متفاوت خواهد بود. مدل کوچک‌تر به یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی و مدل بزرگ‌تر به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی مجهز می‌شوند. هر دو، از شیشه 2.5D، رزولوشن 1.5K و فناوری LTPO برخوردارند.

در بخش دوربین نیز از سنسور OV50H با دیافراگم متغیر فیزیکی، سنسور IMX989 با دیافراگم متغیر فیزیکی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو با زوم ۴ برابری استفاده می‌شود.

ضمنا، فناوری جدید ارتباط ماهواره ای هواوی نیز روی پرچمداران جدید سری P70 به‌کار رفته است که باید عملکرد آن را از نزدیک دید. در حال حاضر فقط برخی از مشخصات فنی هواوی پی ۷۰ فاش شده است. به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن را به‌دست خواهیم آورد.

پیشینه خبر:
گوشی هواوی پی ۷۰ یک ماژول دوربین بزرگ و غیر معمول دارد + عکس هواوی P70 با دوربین ۱ اینچی خودش آیفون 15 پرو مکس را به چالش می‌کشد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*