تصفیه آب شیر

دانشمندان روشی بسیار ساده برای تصفیه آب شیر منزل اختراع کرده‌اند

با این همه رشد تکنولوژی اما همچنان آب‌ شیر هایمان مملو از میکروپلاستیک‌ها هستند و دانشمندان روشی بسیار ساده برای تصفیه آب شیر ها یافته‌اند.

میکروپلاستیک‌ها آلودگی‌هایی هستند که حتی امروزه نیز در محصولات برندهای معتبر آب آشامیدنی وجود دارند و آب شیر هایمان نیز مملو از این گونه موارد است. دستگاه تصفیه آب که یکی از جدیدترین اختراعات است، می‌تواند تا حدی در برابر این میکروپلاستیک‌ها مقابله کند. خوشبختانه دانشمندان به روش بسیاری ساده‌ای رسیده‌اند که می‌توانید تا 90 درصد از این میکروپلاستیک‌های آب شیر خود را حذف کنید.

حذف میکروپلاستیک ها از آب شیر با یک روش ساده

روشی که دانشمندان برای تصفیه آب شیر یافته‌اند، مربوط به جوشاندن آب قبل از مصرف می‌شود. در واقع دانشمدان به این نتیجه رسیده‌اند که با جوشاندن آب می‌توان تا حدود 90 درصد از میکروپلاستیک‌ها را حذف کرد.

میکروپلاستیک ها در آب شیر

طبق گفته محققان در آب های سختی که مقدار بیشتری از مواد معدنی دارند، این میکروپلاستیک‌ها بهتر جدا شده‌اند. علت در این است که میکروپلاستیک‌ها در ماده گچی پوسته مانندی که در اثر جوشیدن در ته کتری ایجاد می‌شود به دام می‌افتند.

توصیه‌ای که در ادامه دانشمندان به مردم می‌کنند این است که پس از جوشاندن آب بهتر است همین آب تصفیه شده را نیز یک بار از فیلتر چای عبور دهند تا از این تکه‌های گچی مملو از میکروپلاستیک در آب اثری نباشد.

میکروپلاستیک‌ها در حال حاضر حتی به بدن ما نیز وارد شده‌اند اما می‌توان با راهکارهای ساده‌ای مانند همین جوشاندن، آب شیر تصفیه شده استفاده کنیم.

مطالب مرتبط:
دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی فقط در ۳ ثانیه یک لیوان آب تمیز به شما تحویل می‌دهد برخی فیلترهای تصفیه آب مواد سمی را وارد آب می‌کنند! تصفیه آب با کلر ممکن است سرطان‌زا باشد! فواید آب تصفیه شده برای پوست بدن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*