قیمت اطلس G

قیمت اطلس G، محصول جدید سایپا در بازار مشخص شد

قیمت اطلس G به‌عنوان محصول جدید سایپا در بازار ایران مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Atlas G در بازار آشنا خواهیم شد.

گروه خودروسازی سایپا اخیرا طرح تحویل سایپا اطلس G به مشتریان را آغاز کرد. در همین راستا اکنون مالکان و فعالان بازار، قیمت این محصول جدید سایپا را در بازار آزاد مشخص کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری Atlas G در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

قیمت اطلس G در بازار ایران – اسفند 1402

در حالی که قیمت کارخانه سایپا اطلس جی 406 میلیون تومان اعلام شده، فعالان بازار برای این محصول جدید سایپا در بازار آزاد، قیمت حدود 530 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

مشخصات فنی و امکانات سایپا اطلس جی

گفتنی است سایپا اطلس جی به یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت اطلس G

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به صندلی‌های عقب تاشو، نمایشگر تعویض دنده، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به صفحه خودرو، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری برقی، سنسور فشار باد لاستیک، سنسور نور، آینه تاشو برقی، تهویه دستی برقی، روکش داخلی چرم و پارچه، چراغ روشنایی در روز، سانروف برقی و 2 ایربگ ایمنی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
مقایسه پژو 207 TU3 با سایپا اطلس؛ کدام را بخریم؟ سایپا اطلس، هاچ بک جدید بازار ایران را بخریم یا نه؟