فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید

فراخوان همراه اول برای حمایت از طرح‌های توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با انتشار یک فراخوان اعلام کرد از طرح‌های توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید حمایت خواهد کرد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برای حمایت از طرح‌های توسعه فناوری های تجهیزات رادیویی نسل جدید (ترنج)، فراخوان داد. این مرکز با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همراهی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طرح‌های فناورانه در حوزه توسعه فناوری‌های تجهیزات رادیویی نسل جدید را جذب و از آنها حمایت می‌کند.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف پاسخگویی اثربخش به نیازهای فناورانه در زیست‌بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش عمق بومی‌سازی در توسعه و تولید زیرساخت‌های حیاتی و گلوگاهی در لایه دسترسی شبکه، غلبه بر محدودیت‌های تحریم، ایجاد زمینه‌های استقلال و اقتدار در توسعه شبکه ملی اطلاعات و همچنین رونق کسب‌وکارهای مرتبط در سطح ملی، اقدام به اعلام این فراخوان کرده است.

شرکت‌های فعال دانش‌بنیان و توانمندی که دارای طرح پیشنهادی با هدف رسیدن به سطح بلوغ فناوری 4 به بالا هستند، مخاطبان این فراخوان محسوب می‌شوند و تمرکز آن از جهت موضوعی بر تجهیزات رادیویی در باند موج میلی‌متری خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح‌های خود می‌توانند تا روز 31 فروردین 1403، به نشانی اینترنتی https://mcino.ir مراجعه نمایند. همچنین اگر سیم کارت همراه اول دارید، پیشنهاد می‌کنیم در مورد فعال سازی سیم کارت همراه اول بیشتر بخوانید.

همچنین بخوانید:
بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد اعلام بسته های رومینگ همراه اول ویژه نوروز ۱۴۰۳ نهمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*