شیائومی میکس فولد 4

پرچمدار شیائومی میکس فولد 4 با 1 ترابایت حافظه و ارتباط ماهواره‌ای در راه است

در فاصله رونمایی از شیائومی میکس فولد 4، مشخصاتی فاش شده که نشان‌دهنده تغییرات مهمی در آن است. در ادامه مشخصات Xiaomi MIX Fold 4 را بخوانید.

شیائومی قصد دارد تا گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با مدل جدیدی، تازه‌سازی کند. این گوشی جدید احتمالا تا چند ماه آینده شروع به تولید خواهد شد که در این فاصله چند ماهه، اطلاعاتی از شیائومی  MIX Fold 4 فاش شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات فاش شده از شیائومی میکس فولد 4- Xiaomi MIX Fold 4

طبق اطلاعاتی که یک فاش کننده با سابقه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، این گوشی تاشو از پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره خواهد برد. علاوه‌بر این شیائومی MIX Fold 4 با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه عرضه خواهد شد که احتمالا برای نسخه‌هایی با قیمت پایین، مقدار رم و حافظه کمتری در نظر گرفته شود.

شیائومی میکس فولد 4

ویژگی که باعث شده تا این گوشی تاشو بتواند طرفداران زیادی را برای خود جذب کند، قابلیت ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای در شیائومی میکس فولد 4 است. همچنین باتری با ظرفیت بزرگ‌تر از 5000 میلی‌آمپر ساعت نیز برای تامین نیروی این گوشی در نظر گرفته شده است.

در بخش دوربین، شیائومی MIX Fold 4 به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین تله فوتو پریسکوپ مجهز خواهد بود.

طبق نظر کارشناسان، گوشی تاشو جدید شیائومی به احتمال زیاد در همین سال جاری رونمایی می‌شود. با توجه به موارد گفته شده شیائومی میکل فولد 4 نسبت به سری شیائومی میکس فولد 3 تغییرات مهمی را خواهد داشت. همچنین با توجه به پردازنده پرقدرت آن، احتمالا به رقابت با بهترین گوشی های پرچمدار بپردازد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین و بدترین های برند شیائومی در سال ۲۰۲۳ ۵ گوشی تاشوی اقتصادی و کاربردی که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید خریداری کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*