آیفون 15 پرو اپل ویژن پرو

قیمت این آیفون 15 پرو خاص، با یک ماشین چینی برابری می‌کند + عکس

تازه‌ترین گوشی لوکس شرکت کاویار، یک آیفون 15 پرو خاص – iPhone 15 Pro با چاشنی هدست اپل ویژن پرو است؛ قاعدتا قیمت نجومی هم دارد.

برای بعضی‌ها یک iPhone Pro به خودی خود، لوکس است؛ اما هستند کسانی که گوشی خاص‌تر و گران‌تری می‌خواهند. اینجاست که Caviar دست به‌کار می‌شود. این شرکت روسی که در تبدیل گوشی‌های معمولی به نسخه‌های سفارشی و لوکس تبحر دارد، این‌بار به‌سراغ سری آیفون 15 پرو رفته و نسخه‌ای خاص و گران قیمت ساخته است؛ چیزی که کاربران می‌توانند با Vision Pro سِت کنند!

در بدنه این آیفون سفارشی، بعضی از اِلمان‌های هدست اپل را به‌‍وضوح می‌تواند دید؛ از جمله دریچه‌های تهویه و آن خطوط رنگی!

البته فقط طراحی این گوشی خاص است و با وجود شباهت به اپل ویژن پرو، هیچ‌یک از امکانات آن را ندارد. در واقع از لحاظ سخت‌افزار و قابلیت‌ها، فرقی با آیفون 15 پرو اصلی نمی‌کند.

قیمت آیفون ۱۵ پرو با تم هدست ویژن پرو

کاویار قیمت نسخه پایه این آیفون 15 پرو را 8060 دلار اعلام کرده است. خریداران نسخه 1 ترابایتی آیفون 15 پرو مکس اما باید مبلغی معادل 9560 دلار پرداخت کنند. این در حالی است که برخی از خودروهای چینی نظیر چری کیو کیو با قیمت‌هایی در همین حد و حدود وارد بازارهای جهانی می‌شوند.

قیمت آیفون 15 پرو

ناگفته نماند که اگر از قبل یک آیفون 15 پرو داشتید، شرکت کاویار آمادگی دارد تا این طراحی ویژه را روی آن اجرا کند. هزینه این کار 5910 دلار است؛ اما فقط 99 سفارش دریافت می‌کند. پس علاقه‌مندان باید عجله کنند!

همچنین بخوانید:
گجت های لاکچری با تم باربی؛ کاویار از نسخه لوکس آیفون ۱۵ پرو، گلکسی زد فلیپ ۵ و اپل واچ ۹ رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*