فوتون فورلند

فوتون فورلند کامیونت جدید گروه بهمن به ایران می‌آید

فوتون فورلند، کامیونت جدید گروه بهمن قرار است بعد از طی مراحل فنی و قانونی به بازار عرضه شود. مشخصات فنی و امکانات این خودرو چیست؟

گروه صنعتی بهمن به‌عنوان یکی از مونتاژکاران برجسته کشور توانسته جایگاه مطلوبی در صنعت خودرو ایران به‌دست آورد و جایگاه خود را با عرضه کراس اوورها و سدان‌های پرطرفدار تثبیت کند. بر اساس آخرین اخبار خودرو، برنامه‌های متعدد این شرکت محدود به مونتاژ و عرضه خودروهای سواری نمی‌شود و در حوزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین فعالیت‌های ارزشمندی صورت گرفته است.

عرضه فوتون فورلند کامیونت جدید گروه بهمن

یکی از جدیدترین محصولات نیمه سبک گروه بهمن، کامیونتی به نام فوتون فورلند است که پس از طی کردن مراحل فنی و قانونی به مرحله مونتاژ و عرضه نزدیک خواهد شد. اگرچه مشخصات فنی و امکانات رفاهی آن برای بازار کشورمان منتشر نشده، اما می‌دانیم که از پیشرانه‌ای بنزینی برخوردار شده و می‌تواند حداکثر 136 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

کامیونت Foton Forland که فعالیت خود را به‌زودی در بخش حمل و نقل بار سبک آغاز خواهد کرد، ظرفیت مطلوبی تا سقف 3.5 تن دارد و موتور آن 4 سیلندر با حجم 4 لیتر است که از بنزین برای تغذیه بهره می‌برد. فوتون فورلند در کشور مبدأ با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به‌همراه یک دنده عقب عرضه شده که بدون قطع کامل، امکان تعویض دنده را فراهم می‌آورد.

فوتون فورلند

یکی از ویژگی‌های این کامیونت جدید، سیستم ترمز ضدقفل یا ای بی اس و سیستم چندرسانه‌ای است. ابعاد خودرو نیمه سبک بهمن موتور شامل 5995 میلی‌متر طول، 2000 میلی‌متر عرض و 2200 میلی‌متر ارتفاع می‌شود. قسمت فضای بار 4.2 متر بوده و پهنای آن 1.85 متر برآورد شده است.

فوتون فورلند یک ردیف صندلی با ظرفیت 2 سرنشین خواهد داشت و وزن خالصش به 5 تن می‌رسد و همان‌طور که ملاحظه کردید، ظرفیت بار تا سقف 3.5 تن دارد. حداکثر سرعت کامیونت گروه بهمن 110 کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت آن مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 6 خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مزایای محصولات گروه صنعتی بهمن، شبکه خدمات پس از فروش مناسبی است که دارد. فوتون فورلند به‌عنوان یک گزینه قابل مذاکره و مطلوب برای فعالان این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چرا که مجهز به ویژگی‌های فنی و کاربردی و همچنین خدمات پس از فروش گسترده و جامع است.

همچنین بخوانید:
واردات دو خودرو جذاب ام جی جی تی و MG HS به کشور قطعی شد + عکس و مشخصات فنی سدان کوپه نتا GT توسط بی ام اسپیس، زیر شاخه جدید گروه بهمن به ایران می‌آید + عکس و مشخصات قیمت کارخانه ای جدید محصولات بهمن موتور در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد