کلاه نظامی جدید NG-IHPS آمریکایی‌ها

کلاه نظامی جدید آمریکایی‌ها را تماشا کنید

ارتش آمریکا از کلاه نظامی جدیدی رونمایی کرده که قصد دارد تمام سربازان را به این کلاه مجهز کند. در ادامه با کلاه نظامی NG-IHPS آشنا شوید.

NG-IHPS نسل جدید سیستم‌های یکپارچه محافظت از سر است که ارتش آمریکا قصد دارد تا حدود 2000 سرباز خود را به این کلاه‌های نظامی پیشرفته مجهز کند. جدیدترین کلاه نظامی ارتش آمریکا قابلیت‌ها و فناوری‌های متنوعی دارد که مجهز کردن سربازان به این کلاه‌های خاص می‌تواند نقطه عطف مهمی در افزایش حفاظت سربازان باشد. اگر می‌خواهید در مورد این کلاه‌ها بیشتر بخوانید، مطالعه ادامه این مطلب از بخش اخبار نظامی سایت گجت نیوز را از دست ندهید.

کلاه نظامی جدید NG-IHPS آمریکا

سیستم نگه‌دارنده تعلیقی، پوشش و یک براکت دید در شب قادر به ادغام با محافظ فک پایین، محافظ شنوایی، ارتباطات و نمایشگرهای هدآپ و دو چشمی عینک دید در شب از جمله ویژگی‌های این کلاه نظامی خارق‌العاده هستند. کلاه نظامی جدید NG-IHPS آمریکایی‌ها

مقامات ارتش آمریکا طراحی ابتکارانه این کلاه نظامی را نشانگر پیشرفت قابل توجهی در زمینه تجهیزات حفاظتی از سربازان می‌دانند. این کلاه نظامی می‌تواند قسمت‌های حساس سر سربازان آمریکایی را در برابر تهدیدات مختلف محافظت کند.

طبق نظر کارشناسان، اغلب قسمت‌ها در این کلاه جدید به‌روز رسانی شده و تا حدود 40 درصد نیز از وزن آن نسبت به نسل قبل کاسته شده است. آن‌ها همچنین بر یکپارچگی این کلاه نظامی جدید تاکید کردند که می‌تواند در عین یکپارچگی، حفاظت را نیز افزایش دهد.

بنابه برنامه زمان‌بندی اعلام شده، در سه ماه آینده دو تیپ 2 و 3 ارتش آمریکا قرار است تا به کاملا به این کلاه نظامی جدید مجهز شده و در عرض سه سال نیز کل ارتش ایالات متحده از این کلاه نظامی جدید استفاده کنند. ساخته شدن این کلاه جدید بخشی از پروژه‌ای است که ارتش آمریکا قصد دارد تا تمام ادوات پوششی سربازان خود را به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز کند.

در گجت نیوز بخوانید:
تماشا کنید: خطر جنگ جهانی سوم بیخ گوش ساکنان زمین ساعت جدید سربازان آمریکایی می‌تواند عفونت‌ها را به سرعت شناسایی کند ارتش آمریکا تفنگی ساخته که باعث کوری موقف دشمنان می‌شود آمریکا به دنبال نامرئی کردن سربازان در میدان جنگ است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*