قیدوری

پروژه قیدوری (Gidori) رونمایی شد؛ یک شاهکار معماری دیگر در عربستان + عکس و فیلم

پروژه قیدوری (Gidori) به عنوان یک شاهکار معماری دیگر در عربستان رونمایی شد. در ادامه با ویژگی‌های پروژه جدید شهر نیوم عربستان آشنا خواهیم شد.

شهر نیوم عربستان از پروژه جدیدی به نام قیدوری (Gidori) پرده برداشت که یک اقامتگاه لوکس خاص در تپه‌های ساحلی خلیج عقبه است. قیدوری که از آن به‌عنوان یک شاهکار معماری نام برده می‌شود از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. در ادامه با ویژگی‌های این پروژه جدید عربستان آشنا می‌شویم.

ویدیو معرفی پروژه قیدوری (Gidori)

در این پروژه علاوه بر این‌که 190 آپارتمان رو به دریا ساخته خواهد شد، قرار است یک بوتیک هتل، 200 ویلا و خانه خصوصی نیز در محیط اطراف آن طراحی شود. همچنین مجموعه قیدوری به یک زمین گلف 18 حفره نیز مجهز خواهد شد. قیدوری که یک پروژه جاه‌طلبانه جدید عربستان محسوب می‌شود، از چشم‌انداز طبیعی و بسیار زیبا بهره می‌برد و ترکیبی خاص از اقامتگاه لوکس و امکانات ورزشی را به‌همراه دارد تا مهمانان این اقامتگاه به حداکثر آرامش برسند.

قیدوری

این مجموعه با ترکیب گلف کلاس جهانی و سایر برنامه‌ها می‌تواند در قالب یک مجموعه بسیار مدرن به نیازهای مختلف مهمانان و ساکنان خود پاسخ دهد. در مرکز پروژه قیدوری یک مجتمع رو به ساحل با ساختار طره‌ای وجود دارد که میزبان 190 آپارتمان لوکس با چشم‌انداز دریا خواهد بود. هر آپارتمان به‌گونه‌ای طراحی شده تا نهایت توجه را به جزئیات داشته باشد و چشم‌اندازی از خلیج عقبه را برای ساکنان خود ارائه دهد.

قیدوری

مونولیت یکی از خاص‌ترین بخش‌های مجموعه قیدوری محسوب می‌شود. این بنای شگفت‌انگیز به‌گونه‌ای طراحی شده که آپارتمان‌ها به‌شکل معلق خواهند بود. همچنین این مجموعه به انواع مختلف رستوران‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و فضاهای سبز نیز مجهز خواهد بود.

قیدوری

آن دسته از افرادی که به ورزش گلف علاقه دارند، می‌توانند از زمین گلف 18 حفره این مجموعه لذت ببرند. این زمین گلف در تپه‌های کم‌ارتفاع و مسیرهای صخره‌ای ساخته شده تا تجربه‌ای چالش‌برانگیز و لذت‌بخش را برای علاقه‌مندان به‌وجود آورد. برای این مجموعه یک آکادمی گلف نیز فراهم شده است.

Gidori

از سایر امکاناتی که مجموعه قیدوری برای ساکنان خود فراهم کرده می‌توان به تپه نوردی، دوچرخه‌سواری در جاده و خارج جاده، پیاده‌روی با چشم اندازهای جذاب و انواع مختلف ورزش‌های آبی اشاره کرد. همچنین پس از غروب خورشید در این مجموعه امکانی ایده‌آل برای تماشای آسمان شب و رصد ستاره‌ها فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
تماشا کنید: وقتی عربستان، بهشت را روی زمین می‌سازد اکویلم معرفی شد؛ شهرستانی لوکس در ابر شهر نئوم عربستان + ویدیو عربستان با بودجه میلیاردی، وسط بیابان دریاچه مصنوعی می‌سازد + عکس