هدفون بی سیم گیمینگ ایسوس

ایسوس از هدفون‌ بی‌ سیم گیمینگ جدید خود با قیمت 208 دلار رونمایی کرد

ایسوس از هدفون بی سیم گیمینگ جدید خود با قیمت 208 دلار رونمایی کرده و حالا این ایربادهای گیمینگ ASUS ROG Speednova در بازار چین موجود هستند.

در جریان نمایشگاه CES 2024، ایسوس از هدفون های بی سیم گیمینگ ROG Centra Truly Wireless Speednova رونمایی کرده و وعده داده بود تا در سه ماهه نخست سال 2024، این ایرباد ها به‌طور رسمی عرضه شوند. حالا هم این هدفون های گیمینگ با نام ASUS ROG TWS Speednova برای اولین بار در بازار چین عرضه شده‌اند. برای مطالعه مشخصات این هدفون ادامه این مطلب از سایت گجت نیوز را از دست ندهید.

هدفون بی سیم گیمینگ ASUS ROG Speednova

ایرباد جدید ایسوس در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات اساسی را داشته و این یعنی می‌تواند در بازه قیمتی خود یکی از رقبای اصلی باشد.

مشخصات هدفون بی سیم گیمینگ ASUS ROG Speednova

در مقایسه با نسل قبلی، اصلی‌ترین تغییر در هدفون جدید ایسوس ادغام اتصال 2.4 گیگاهرتزی (فناوری بی سیم Speednova) با سیستم استاندارد بلوتوث بوده که برای ارائه تاخیر بسیار کمی در تحویل صدا از یک گیرنده بی سیم USB-C نیز استفاده می‌شود. این دستگاه برای پشتیبانی از صدای با کیفیت بالاتر طراحی شده و از اتصال 2.4 گیگاهرتز خود برای فعال کردن صدای 24 بیتی 96 کیلوهرتز از طریق کدک LC3+ استفاده می‌کند. همچنین از فناوری Dirac Opteo با استفاده از DSP برای کمک به بهبود کیفیت صدا بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های جالب این مدل هدفون بی سیم ایسوس، قابلیت «هیبریدی چند نقطه‌ای» آن است که امکان اتصال همزمان از طریق بلوتوث و ارتباط 2.4 گیگاهرتز را فراهم می‌کند.هدفون بی سیم گیمینگ ایسوس

حذف نویز فعال تطبیقی (ANC) قابلیت دیگری است که ASUS ROG TWS Speednova به‌کار رفته و براساس شکل گوش کاربر به‌طور اتوماتیک نویز را تنظیم می‌کند. ناگفته نماند که این هدفون گیمنیگ می‌تواند نویزها را تا 31 دسی‌بل حذف کرده و با قابلیت خودکار حذف نویز نیز می‌تواند میزان نویز و صدای محیط را برای رفت‌وآمد در خیابان و مکان‌های شلوغ مدیریت کند. هدفون بی سیم گیمینگ ایسوس

در تست‌های صورت گرفته، هدفون بی سیم گیمنیگ ASUS ROG TWS Speednova می‌تواند با ارتباط بلوتوث خود تا 46 ساعت و با ارتباط 2.4 گیگاهرتزی خود تا 36 ساعت موسیقی پخش کند. نورپردازی‌هایی به رنگ سیاه و سفید با قابلیت تنظیم نیز در این ایرباد وجود دارد. ناگفته نماند ویژگی‌هایی مانند شارژ بی سیم و گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب را نیز می‌توان از جمله دیگر مشخصات این هدفون بی سیم به‌شمار آورد.

قیمت و زمان عرضه

در حال حاضر این هدفون های بی سیم گیمینگ برای پیش‌خرید با قیمت 1499 یوان (208 دلار) عرضه شده و در آینده نزدیک نیز به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
ابررسی گوشی زنفون ۱۱ اولترا؛ اشتباه تازه ایسوس ایسوس با لپ تاپ پرچمدار جدید خود به جنگ با محصولات اپل می‌رود لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED، سبک ترین لپ‌تاپ 14 اینچی جهان معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*