استخراج نات کوین

فقط یک هفته دیگر برای استخراج نات کوین زمان دارید

تیم توسعه دهنده Notcoin در تلگرام خود به تاریخ پایان استخراج توکن آن اشاره کرده‌اند. چند روز تا پایان زمان استخراج نات کوین فاصله داریم؟

در دنیای پر از ریسک دارایی‌های دیجیتال که احتمال هر گونه کلاهبرداری وجود دارد، بازی آسان و راحتی نظیر نات کوین که توکن آن تنها با ضربه زدن روی یک سکه در تلگرام استخراج می‌شود، به شدت مشکوک است. از زمانی که تلگرام این بازی را در بستر خود به کاربران معرفی کرد تا به امروز گمانه‌زنی‌های بسیاری راجع به آن شنیده‌ایم که اغلب آنها به کلاهبرداری این پروژه اشاره داشته‌اند.

استخراج نات کوین تا 13 فروردین!

استخراج نات کوین

در اخبار ارزهای دیجیتال خبر باارزش شدن نات کوین را کار کردیم و سپس راهنمای گام به گام پیش فروش Notcoin را توضیح دادیم. حالا تیم توسعه دهنده این بازی تلگرامی اعلام کرده که تا پایان استخراج این توکن زمان زیادی باقی نمانده است. تیم نات کوین در پست تلگرامی خود تأکید کرده‌اند که کاربران تا تاریخ 13 فروردین ماه مهلت دارند توکن آن را استخراج کنند.

متاسفانه تیم توسعه دهنده این توکن فقط به پایان مهلت استخراج اشاره کرده و جزئیات بیشتری از برنامه‌های آینده را شرح نداده‌اند. آنها همچنین از کاربرانی که در بازی مشارکت داشته تقدیر کرده و از آنها خواسته‌اند که روزهای پایانی استخراج را با یکدیگر جشن بگیرند. گام بعدی نات کوین پس از پایان استخراج چه خواهد بود؟

همچنین بخوانید: راهنمای گام به گام پیش فروش نات کوین (Notcoin) در سایت Getgems نات کوین با ارزش شد؛ جایزه بازی تلگرام حالا ۵ دلار قیمت دارد! بازگشت قیمت بیت کوین به کانال ۷۱ هزار دلار ۸ میم کوین با پتانسیل رشد بالا در سال ۲۰۲۴ ۷ میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا که سرمایه گذاران را پولدار کردند