پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی تحلیلگر ارشد بازار از قیمت بیت کوین تا پایان سال

به‌تازگی یکی از تحلیلگران ارشد بازار، اهداف بزرگی برای BitCoin مشخص کرده است. پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 را در ادامه بخوانید.

بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین دوباره به مدار صعودی خود بازگشته و به‌نظر می‌رسد خبرهای خوبی پیش از آغاز هاوینگ 2024 در راه باشد. در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به بازگشت قیمت بیت کوین به سطح 71 هزار دلاری صحبت کردیم و قبل‌تر از آن پیرامون دلایل افزایش بهای این ارز دیجیتال به نکاتی اشاره کرده بودیم که مطالعه مجدد آنها خالی از لطف نیست.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2024

پادشاه رمزارزها در حال حاضر شرایط مساعدی دارد و رکورد 69 هزار دلاری‌اش را با قاطعیت شکسته و بالاتر از آن در حال معامله است؛ اما نگرانی‌هایی بابت اصلاح یا ریزش آن پس از هاوینگ 2024 وجود دارد. به‌تازگی رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار و پدر فقیر و تحلیلگر ارشد مارکت پیش‌بینی کرده بهای BitCoin تا پایان سال جاری به 100 هزار دلار می‌رسد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

کیوساکی مردم را تشویق به سرمایه‌گذاری و خرید بیت کوین کرده و برای آینده این رمزارز افزایش قیمت قابل توجهی را پیش بینی می‌کند. به اعتقاد وی اگر نمی‌توانید به مقدار زیادی BTC بخرید از خریدهای جزئی شروع کنید. باید توجه داشت که آقای کیوساکی یکی از طرفداران سرسخت و پیگیر بیت کوین است و نه‌تنها از شایستگی‌های این دارایی دیجیتال تعریف و تمجید می‌کند، بلکه خودش یک سرمایه‌گذار حقیقی است.

وی اخیرا اعلام کرد که به‌علت نزدیک شدن به رویداد هاوینگ 2024، ده بیت کوین دیگر به دارایی‌های خود اضافه خواهد کرد (به ارزش تقریبی 670 هزار دلار). این تحلیلگر برجسته می‌گوید:

اگر نمی‌توانید یک بیت کوین کامل بخرید، بهتر است یک‌دهم آن را از طریق ای تی اف‌های جدید خریداری کنید. اگر فرآیند این رمزارز مطابق با برنامه پیش برود، تا پایان سال صاحب یک BTC خواهید شد.

هاوینگ رویدادی است که تقریبا هر چهار سال یک مرتبه اتفاق می‌افتد و پاداش استخراج کنندگان بلاک‌های جدید را به نصف کاهش می‌دهد. بنابراین این رویداد باعث خواهد شد در آینده پیدا کردن بیت کوین به‌خاطر کمیاب بودن آن دشوار شود. کیوساکی به‌همراه اعلام برنامه‌های خود در آینده، پیش‌بینی کرده بهای BTC تا سپتامبر 2024 به 100 هزار دلار می‌رسد و تا پایان سال جاری احتمال وقوع بیت کوین 300 هزار دلاری وجود دارد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

شاید موج صعودی بیت کوین تازه شروع شده باشد!

رویداد هاوینگ تنها عامل برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال در آینده نیست و باید به عوامل موثر دیگری نیز توجه کرد. برای مثال یکی از عوامل مهم دیگر، سیاست‌های ضدتورمی فدرال رزرو آمریکا است. کاهش نرخ بهره می‌تواند سرمایه گذاران را ترغیب کند تا به دارایی‌های پرریسک‌تر نظیر ارزهای دیجیتال علاقه‌مند شوند.

با این اوصاف باید منتظر محقق شدن عوامل بالا و هاوینگ بیت کوین بمانیم و تا آن موقع بهتر است اقدامی برای خرید یا فروش نکنیم. نظر شما راجع به افزایش بهای بیت کوین در سال جاری چیست؟

بیشتر بخوانید: بازگشت قیمت بیت کوین به کانال ۷۱ هزار دلار ۸ میم کوین با پتانسیل رشد بالا در سال ۲۰۲۴ ۷ میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا که سرمایه گذاران را پولدار کردند آیا رشد بیت کوین ادامه خواهد داشت یا اصلاح در پیش است؟