پرواز فرست کلاس هواپیمایی امارات

پرواز فرست کلاس هواپیمایی امارات در این سوئیت مجلل و پیشرفته انجام می‌شود

هواپیمایی امارات که به‌خاطر خدمات لوکس خود شهره است، این بار با رونمایی از سوئیت مجلل پرواز فرست کلاس خود بار دیگر نظرها را جلب کرده است.

هواپیمایی امارات اخیرا با رونمایی از سوئیت‌های مجلل و جدید پرواز فرست کلاس خود با شعار پرواز بهتر، توجهات را به خود جلب کرده است. این شرکت مدعی است که این سوئیت‌ها با هدف ارائه برترین خدمات رفاهی به مسافران در پروازهای طولانی طراحی شده‌اند.

سوئیت‌های لاکچری پرواز فرست کلاس هواپیمایی امارات

در حال حاضر، سوئیت‌های لاکچری فرست کلاس خطوط هوایی امارات در یک ایرباس ای 380 و بوئینگ 777 این شرکت وجود دارند. با وجود این، گفته شده که به‌زودی هواپیماهای دیگر هم از این سوئیت‌ها برخوردار می‌شوند تا افراد بیشتری بتوانند از برترین خدمات ناوگان هوایی اماراتی‌ها بهره‌مند شوند.

پرواز فرست کلاس هواپیمایی امارات

در صورت خریداری بلیت فرست کلاس، یک راننده شخصی برای هر مسافر تعیین می‌شود که افراد را تا شعاع 50 مایلی فرودگاه همراهی می‌کند. البته در صورتی که مشتری حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری باشد، می‌تواند از خودرو لوکس و جذابی برای این مقصود استفاده کند.

از دیگر جذابیت‌های پرواز فرست کلاس هواپیمایی امارات این است که مسافران این بخش می‌توانند از در مخصوص سوئیت خود به هواپیما وارد شوند. در طول سفر نیز خدمات مختلفی از جمله وای‌فای رایگان، مرکز خرید، حمام، اتاق سکوت و حتی آب گرم به مسافران ارائه می‌شود.

برای مسافران فرست کلاس، علاوه بر سرو غذا در سالن غذاخوری، امکان سرو در سوئیت هم وجود دارد و منویی متنوع با آیتم‌های متعدد از جمله دسرهای جذاب و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران، با دستپخت یک سرآشپز مشهور وجود دارد.

فرست کلاس هواپیمایی امارات

گفتنی است، طراحان این بخش از هواپیما به‌منظور جذاب‌تر شدن پرواز برای مسافران فرست کلاس، در سقف از ال‌ای‌دی‌های متعددی استفاده کرده‌اند که یک قاب پرستاره و آرامش‌بخش را به نمایش درمی‌آورد.

در گجت نیوز بخوانید:
سریع ترین هواپیمای جهان با سرعت باورنکردنی به پرواز در می‌آید هواپیمای جاسوسی و مرموز جدید چینی‌ ها به دل آسمان زد + عکس برای نخستین بار یک هواپیمای مافوق صوت در آسمان پرواز کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*