پژو پارس در سال ۱۴۰۳

خواب جدید ایران خودرو برای پژو پارس در سال ۱۴۰۳

ایران خودرو خواب جدیدی برای پژو پارس در سال ۱۴۰۳ دیده است. همانطور که می‌دانید، متقاضیان زیادی از سال گذشته منتظر تحویل این خودرو هستند!

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار، برنامه افزایش ظرفیت تولید پژو پارس در سال ۱۴۰۳ را در دستور کار خود قرار داده است. این برنامه با هدف افزایش ۷۵ درصدی ظرفیت تولید روزانه این خودرو از ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال به ۷۰۰ دستگاه در کمتر از دو ماه به اجرا درخواهد آمد.

به گفته یکی از مقامات آگاه در ایران‌خودرو، این اقدام پیرو تمدید مجوز تولید پژو پارس توسط سازمان ملی استاندارد برای بهار سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است. با افزایش ظرفیت خطوط تولید در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این خودرو طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

کاهش التهاب بازار با تصمیم جدید ایران خودرو

پیش از این، موضوع توقف یا ادامه تولید پژو پارس به دلیل عدم تطابق با برخی از استانداردهای آلایندگی، به چالشی بین سه نهاد سازمان ملی استاندارد، ایران‌خودرو و وزارت صمت تبدیل شده بود؛ اما با تلاش‌های صورت گرفته و اصلاحات انجام شده در این خودرو، مجوز تولید آن برای بهار سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

پژو پارس در سال ۱۴۰۳

متقاضیان خرید پژو پارس می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و ثبت‌نام در این سامانه، بر اساس اولویت‌های اعلامی، نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

این برنامه در حالی اجرا می‌شود که «تقاضا برای خودرو» در بازار ایران به دلیل نوسانات قیمت و کمبود عرضه، افزایش قابل توجهی داشته است. افزایش ظرفیت تولید پژو پارس می‌تواند تا حدی به پاسخگویی به این تقاضا و کاهش التهاب بازار کمک کند.

پیشینه خبر:
تولید پژو پارس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ اداره استاندارد خطاب به خریداران پژو پارس: ایران خودرو مسئول عدم تحویل است مدیرعامل ایران خودرو: حواله پژو پارس دارید، متاسفم!