متقاضیان خرید پژو پارس

متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند؛ فراخوان ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو بر اساس اولویت ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو، در حال فراخوان کردن متقاضیان خرید پژو پارس است.

در آخرین اخبار خودرو خواندیم که اداره استاندارد خطاب به خریداران حواله پژو پارس اعلام کرد که مسئول عدم تحویل خودروی پارس، ایران خودرو است. این در حالی است که پیش‌تر از آن مدیرعامل آبی‌پوشان جاده مخصوص به صراحت و با اظهار شرمندگی گفته بود، اگر حواله پژو پارس دارید، متاسفیم.

متقاضیان خرید پژو پارس گوش به زنگ باشند

به‌نظر می‌رسد که کشمکش سازمان ملی استاندارد با شرکت ایران خودرو بر سر ایمن بودن یا نبودن خودرو پارس بالاخره به نقطه عطفی رسیده و آن فراخوان این شرکت برای متقاضیان پارس است. شواهد و قرائن نشان می‌دهند که تولیدکنندگان این خودرو مجوز تدوام تولید پارس را از نهادهای مربوطه دریافت کرده‌اند.

متقاضیان خرید پژو پارس

در تاریخ 27 اسفند ماه 1402 شمسی، مجوزی برای ایران خودرو صادر شد که طبق آن تولید پارس مثل قبل از سر گرفته می‌شود. حالا از روز گذشته و به نوبت و اولویت، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده بودند، در حال فراخوان شدن هستند.

آبی پوشان جاده مخصوص مدتی پیش اعلام کردند که مجوز ادامه تولید پژو پارس برای بهار 1403 اخذ شده است و مطابق این مجوز فرآیند سفارش قطعات و تولید در دستور کار قرار گرفته است.

در گجت نیوز بخوانید:
قیمت کارخانه ای محصولات بهمن دیزل در فروردین ۱۴۰۳ مشخصات فنی لوکانو ۷؛ کراس اوور قدرتمند چینی در راه ایران لوکانو، برند لوکس چری به زودی در ایران قیمت لوکانو ۷ ، زیر مجموعه لوکس چری در ایران