ردمی توربو 3

ردمی از توربو 3 رونمایی کرد؛ ظهور نسلی جدید در گوشی های میان رده

کمپانی ردمی از برند جدید گوشی‌های میان‌رده Redmi Turbo رونمایی کرد که اولین عضو این سری، گوشی مورد انتظار ردمی توربو 3 است.

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی با معرفی سری جدیدی به نام «توربو» در حال گسترش سبد کالایی خود است. این خط تولید که توسط رئیس ردمی، توماس وانگ رونمایی شد، با اولویت قرار دادن عملکرد فوق‌العاده با قیمت‌های رقابتی، قصد دارد بخش گوشی‌های میان رده را متحول کند.

سری توربو در جایی بین محصولات موجود ردمی K و ردمی Note قرار خواهد گرفت. در حالی که سری K همچنان نقش با ارائه مشخصات برتر، خود را به‌عنوان «قاتل پرچمدار» ایفا می‌کند، سری توربو نیازهای کاربرانی را که به‌دنبال عملکرد استثنایی بدون نیاز به تمام ویژگی‌های یک پرچمدار کامل هستند را برآورده می‌کند. از سوی دیگر، به احتمال زیاد سری Redmi Note همچنان روی ویژگی‌های متعادل با تمرکز احتمالی بر توانایی‌های قوی‌تر دوربین تمرکز خواهد کرد.

سری جدید ردمی توربو روی گوشی های میان رده قدرتمند تمرکز دارد

اولین عضو خانواده توربو، همانطور که از نامش پیداست، ردمی توربو 3 است. به نظر می‌رسد این گوشی جانشین ردمی نوت 13 توربو است که قبلا در شایعات نام آن را شنیده بودیم و حالا با اسم متفاوتی قدم به عرصه گذاشته است. جزئیات در مورد این محصول هنوز زیاد نیست، اما انتظار می‌رود Turbo 3 اولویت را بر قدرت پردازش با قیمت مناسب‌تر قرار دهد. این استراتژی با فلسفه عملکرد محور سری توربو همخوانی دارد.

ردمی توربو 3

رونمایی از سری توربو جرقه بحث‌هایی در مورد سردرگمی احتمالی در سبد محصولات شیائومی را زده است. گستردگی خط تولید این برند، به ویژه تعداد بالای مدل‌های مختلف در سری ردمی نوت (18 مدل برای سری 11 و 13 مدل برای سری 12)، مورد انتقاد برخی از مصرف کنندگان بوده است. در حالی که تأثیر بلندمدت پیچیدگی آن هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد سری توربو حداقل باعث ساده‌سازی نامگذاری شده است. چرا که اکنون ردمی نوت 13 توربو مورد انتظار با نام ردمی توربو 3 عرضه خواهد شد.

اینکه آیا Redmi Turbo 3 با برند پوکو در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا خیر (همانطور که برخی از گوشی‌های ردمی قبلا با برند پوکو در سطح بین المللی عرضه شده‌اند) هنوز مشخص نیست. اطلاعیه وانگ بازار چین را هدف قرار داده است، جایی که برند پوکو در آن حضور ندارد.

ورود سری توربو نشان دهنده تعهد ردمی به پاسخگویی به نیازهای گسترده‌تری از کاربران در بازار گوشی‌های میان رده است. با تمرکز بر عملکرد با قیمت‌های احتمالا جذاب‌تر، خط تولید توربو پتانسیل تکان دادن بازار رقابتی میان رده را دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 4G بدانید آیا شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس واقعا اس ۲۴ اولترا سامسونگ را به چالش می‌کشد؟ شیائومی ردمی A3 با قیمت فوق رقابتی و باتری قدرتمند معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*