خرید پژو پارس

اگر متقاضی خرید پژو پارس در سال جدید هستید، این مطلب را بخوانید

ایران خودرو خبر خوشی به متقاضیان خرید پژو پارس داده و اعلام کرده در راستای ایفای تعهدات خود ظرفیت تولید پژو پارس را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

مدتی پیش و همزمان با اعلام خبر توقف خط تولید پژو پارس برای همیشه، موجی از انتقادات توسط خریداران این محصول به راه افتاد. پس از مدتی مدیرعامل این شرکت با بیان عدم بضاعت کافی برای تامین این خودرو اعلام کرد که متقاضیان این محصول باید نسبت به جایگزینی پژو پارس ثبت نامی با یک خودرو رده بالاتر اقدام نمایند. اما پس از گذشت چند روز از این خبر، مدیران این شرکت در راستای تعهدات خود از  تولید و تحویل پژو پارس بر اساس اولویت‌بندی به مشتریان خبر دادند. حال با عنایت به آخرین اخبار خودرو، این شرکت به تعهد خود جامه عمل پوشانده است.

خبر خوش برای متقاضیان خرید پژو پارس: افزایش تولید در بهار 1403

تولید پژو پارس

شرکت ایران‌ خودرو پیرو تمدید مجوز ساخت خودرو مذکور از سوی سازمان ملی استاندارد در سه ماهه اول سال جاری و به‌منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پژو پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کمتر از دو ماه خواهد رساند.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط تولید پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌ خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیتی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

پیشینه خبر:
تولید پژو پارس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ خواب جدید ایران خودرو برای پژو پارس در سال ۱۴۰۳ اداره استاندارد خطاب به خریداران پژو پارس: ایران خودرو مسئول عدم تحویل است