ریزش قیمت اتریوم

ریزش قیمت اتریوم همچنان ادامه دارد؛ سرمایه گذاران نگران باشند؟

بازار به رهبری بیت کوین نزولی شده و همچنان ریزش قیمت اتریوم ادامه دارد. آیا با اصلاح بازار سرمایه گذاران باید نگران باشند؟

رهبری ارزهای دیجیتال طی هفت روز گذشته بر عهده بیت کوین مقتدر بوده و با قرمز شدن این رمزارز، سایر آلت کوین‌های بازار در شرایط نامساعدی قرار گرفته‌اند. اتریوم به‌عنوان دومین دارایی برتر بازار، هم‌اکنون روند نزولی‌اش را ادامه می‌دهد و چیزی نمانده که یکی از حمایت‌های مهم خود را از دست بدهد و رویای عبور از سطح 4000 دلار را برای مدتی به دست فراموشی بسپارد.

تداوم ریزش قیمت اتریوم و افزایش نگرانی‌ها

نزولی شدن بیت کوین طی روزهای اخیر به سایر ارزهای دیجیتال بازار سرایت کرده و توانسته اتریوم را به کام روزهای هولناک منفی خوردن بکشاند. تحلیلگران مارکت بر این باورند که بهای ETH طی روزهای آتی کاهش خواهد یافت و احتمالا مدتی در اوضاع ترسناک خود بماند.

ریزش قیمت اتریوم

البته هولدرهای اتریوم طی ماه‌های اخیر به قدری سود کرده‌اند که هم‌اینک 96 درصد از کل عرضه این رمزارز در سود به سر می‌برند. چنین شرایطی تنها زمانی قابل مشاهده است که مارکت در حال فرو رفتن به گودال رکود و اصلاح است! به همین خاطر است که تأکید می‌کنیم باید با احتیاط پوزیشن‌های خرید برای اتریوم باز کرد.

بررسی صرافی‌های بزرگ نشان می‌دهد که در 30 روز گذشته تعداد زیادی اتریوم عرضه شده است؛ نتیجه آن‌که این رمزارز به‌طور مداوم به فروش رسیده و انباشت سود صورت پذیرفته است. فروش سرمایه‌گذاران باعث شده 2.31 میلیون اتریوم به ارزش 7.6 میلیارد دلار روانه صرافی‌ها شود.

ریزش قیمت اتریوم

اگر فرآیند فروش دومین آلت کوین برتر بازار همچنان ادامه یابد، تجدید قوای آن در آینده مشکل‌تر خواهد شد و قیمت را بیشتر به عقب هل خواهد داد. هم‌اکنون بهای اتریوم 3.308 دلار است و نشان می‌دهد که حمایت میانگین‌های متحرک نمایی 50 و 100 روزه خود را از دست داده و به زیر خط حمایتی صد روزه رفته است.

اگر قیمت همچنان عقب‌نشینی کند، Ethereum به حمایت 3.031 دلار نزدیک می‌شود و به احتمال زیاد سقوط بیشتری را تجربه کند. سناریوی وحشتناک پایانی برای این ارز دیجیتال، سقوط به زیر سطح 3 هزار دلار خواهد بود. نظر شما درباره اتریوم چیست؟ آیا می‌تواند سناریوی نزولی خود را باطل کند؟

همچنین بخوانید:
پیش بینی قیمت بیت کوین در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۲۴ قیمت بیت کوین، فانتوم و سولانا طی یک ماه آینده چه تغییراتی می‌کند الگوی صعودی بیت کوین شکست؛ آیا BitCoin قیمت 77 هزار دلار را رد می‌کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*