سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق

جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل اعلام شد

جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل اعلام شد. این جشنواره بر کاربرد هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید دارد.

مجموعه ایرانسل لبز که به‌عنوان بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل شناخته می‌شود طی همکاری با انجمن علوم مهندسی ایران قصد دارد از سومین دوره جشنواره رساله برتر مهندس برق و از رساله‌های دکتری برتر مهندسی برق با تاکید بر هوش مصوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت کند.

اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق

ایرانسل لبز در این رویداد، رساله‌های دکتری برتر در این حوزه را شناسایی خواهد کرد و پس از داوری و حمایت از آثار دانشجویی برتر، قصد دارد به برگزیدگان اول تا سوم به‌ترتیب مبلغ 600، 500 و 400 میلیون ریال پرداخت کند.

دانش‌آموختگان مقطع دکتری رشته‌های مرتبط با مهندسی برق که در سال‌های 1400 تا 5 اردیبهشت 1403 از رساله خود دفاع کردند، تا تاریخ 15 اردیبهشت 1403 فرصت دارند برای شرکت در این رویداد درخواست دهند.

سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق

سومین دوره جشنواره رساله برتر مهندسی که بر کاربرد هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید دارد، در حاشیه سی‌ودومین دوره کنفرانس مهندسی برق برگزار خواهد شد. این کنفرانس طی بازه 25 تا 27 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود و ایرانسل نیز همانند سا‌ل‌های قبل از این کنفرانس حمایت خواهد کرد.

اپراتور ایرانسل از سال 1399 طرح همکاری پژوهشی با دانشگاه‌های معتبر و حمایت از رساله‌های دانشجویی را آغاز کرده است. ایرانسل لبز در این طرح که آزمایشگاه هوش مصنوعی را نیز راه‌اندازی کرده است، اولویت‌های پژوهشی در زمینه‌ای مختلف را اعلام و از دانشجویان علاقه‌مند دعوت کرده تا به وب‌سایت ایرانسل مراجعه و بعد از مشاهده لیست اولویت‌ها موضوع مورد نظر را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:
آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*