پیش بینی بابا وانگا سال 2024

دلخراش ترین پیش بینی های بابا وانگا برای سال 2024

بسیاری بابا وانگا را نوستراداموس مدرن می‌دانند. در ادامه می‌خواهیم نگاهی به پیش بینی های بابا وانگا برای سال 2024 داشته باشیم. سال میلادی جاری مملو از اتفاقات هیجان‌انگیز و وحشتناک خواهد بود.

انسان تمایل دارد از آینده آگاه باشد. به‌همین خاطر در اسطوره‌شناسی یونان باستان مردم سراغ معابد آپولو می‌رفتند و در دنیای مدرن نیز ما سراغ پیشگوهای معروف می‌رویم. شاید معروف‌ترین پیشگوی چند قرن اخیر نوستراداموس باشد. او توانسته بسیاری از اتفاقات مهم جهان را پیش بینی کند. هرچند نوستراداموس یک رقیب جالب هم دارد.

پیش بینی بابا وانگا برای سال 2024 اوکراینی‌ها را خوشحال خواهد کرد

بابا وانگا زنی پیشگو بود که در سال ۱۹۱۱ چشم به‌جهان گشود. پیشگوی قرن بیستم در مناطق کوهستانی بلغارستان زندگی می‌کرد تا اینکه در دوازده سالگی توفانی شدید بینایی را از او گرفت. گفته می‌شود در همین زمان توانایی مشاهده آینده به وی داده شد. در ابتدا مردم محلی برای ارتباط با مردگان خود سراغ بابا وانگا می‌رفتند؛ اما کمی بعد پیش گویی ها آغاز شدند. او در سال ۱۹۹۶ دیده از جهان فروبست؛ ولی پیش گویی های جالبی در مورد سال 2024 دارد.

پیش بینی بابا وانگا سال 2024

تاکنون ۸۵ درصد از پیش گویی های بابا وانگا به واقعیت تبدیل شده‌اند. او توانسته بود حملات ۱۱ سپتامبر، ماجرای برگزیت و گسترش بیماری کووید 19 را به‌درستی پیش بینی کند. به‌همین‌خاطر برخی او را نوستراداموس منطقه بالکان لقب داده‌اند. پیش گویی های وی برای سال 2023 نیز تاحدودی درست از آن درآمدند؛ اما برخی از آنها غلط بودند. به‌عنوان مثال تغییری بزرگ در مدار چرخش زمین به دور خورشید ایجاد نشد.

به‌طورکلی پیش بینی های بابا وانگا برای سال 2024 را به چند دسته تقسیم کرد. برخی از آنها کلی‌گویی هستند و می‌توان گفت در هر سالی رخ می‌دهند. برخی دیگر را می‌توان به‌عنوان تحلیل از هرکسی که به اینترنت دسترسی دارد شنید. اما برخی از آنها نیز فوق‌العاده هیجان‌انگیز و ترسناک به‌نظر می‌رسند.

به‌گفته بابا وانگا در سال 2024 بلایای طبیعی در مناطق مختلف جهان تکرار می‌شوند و شرایط اقتصادی سخت خواهد شد. همچنین حملات تروریستی در اروپا رخ خواهد داد و یک کشور بزرگ نیز سلاح‌های بیولوژیک خود را آزمایش خواهد کرد. بر اساس پیش بینی بابا وانگا در سال 2024 جرائم سایبری افزایشی بی‌سابقه را تجربه خواهند کرد و اینبار هکرها تلاش می‌کنند زیرساخت‌های مهم همچون نیروگاه‌های برق یا تصفیه‌خانه‌های آب را هدف قرار دهند.

پیش بینی بابا وانگا سال 2024

پیرزن پیشگو همچنین گمان می‌کرد که در سال 2024 پیشرفتی شگرف در زمینه محسبات کوانتومی حاصل خواهد شد. برخی افراد این موضوع را به پیشرفت هوش مصنوعی ارتباط می‌دهند. تاکنون پیش بینی های بابا وانگا برای سال 2024 کلی‌گویی بودند و از عهده هر کسی بر می‌آمدند. هرچند ماجرا از اینجا جذاب می‌شود.

به‌گفته بابا وانگا امسال یک اژدهای قدرتمند جهان را فتح خواهد کرد. کارشناسان گمان می‌کنند که منظور از اژدها چین یا روسیه است. علاوه بر این، ولادیمیر پوتین توسط یکی از هموطنان خود کشته خواهد شد. با توجه به جنگ فرسایشی بین روسیه و اوکراین بعید نیست که پوتین در آینده نزدیک ترور شود. بدین‌ترتیب سال 2024 قطعا برای اوکراینی‌ها سال خوبی خواهد بود. گفته می‌شود خود پوتین نیز نگرانی بسیار زیادی از ترور شدن توسط اطرافیان خود دارد.

پیش بینی بابا وانگا سال 2024

پیش بینی های بابا وانگا برای سال 2024 به اینجا ختم نمی‌شود. به‌باور وی امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در درمان آلزایمر و سرطان خواهیم بود. البته پیرزن پیشگو به نوع سرطان اشاره نکرده است؛ اما در هر حال این خبر برای بسیاری امیدوار کننده خواهد بود. فراموش نکنید که ۵۵ میلیون نفر در سرتاسر جهان از فراموشی رنج می‌برند و هر ساله نیز ۱۰ میلیون نفر به‌خاطر سرطان جان خود را از دست می‌دهند.

دانشمندان تاکنون توانسته‌اند در درمان برخی از گونه‌های سرطان موفق ظاهر شوند؛ اما هنوز این اتفاق به‌صورت کامل رخ نداده است. امیدواریم که پیش بینی بابا وانگا برای سال 2024 حداقل در این زمینه درست باشد. جالب اینجاست که او تاریخ مشخصی را برای پایان جهان عنوان کرده است. اگر ادعاهای بابا وانگا درست باشند، کره زمین در سال ۲۳۴۱ غیرقابل سکونت خواهد شد.

نظر شما درباره پیش بینی های افرادی همچون نوستراداموس و بابا وانگا چیست؟

بیشتر بخوانید:
پیش بینی های دلخراش نوستراداموس برای سال ۲۰۲۴ پیشگویی پایان جهان توسط ایزاک نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر! داستان‌هایی ترسناک از افرادی که ادعا می‌کنند جهنم را دیده‌اند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*