تبلت ردمی پد پرو در راه است

تبلت ردمی پد پرو با مشخصات جذاب در راه است

شیائومی تا چند روز دیگر از یک تبلت جذاب و پیشرفته به‌نام ردمی پد پرو رونمایی می‌کند. ولی ما چه انتظاری از Redmi Pad Pro خواهیم داشت؟

دهم آوریل مصادف با ۲۲ فروردین ماه شرکت ردمی از چند محصول جدید رونمایی خواهد کرد. اگرچه گوشی هوشمند ردمی توربو ۳ ستاره اصلی این مراسم خواهد بود، اما این تنها محصول جدید چینی‌ها نیست. ردمی که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت شیائومی فعالیت می‌کند، رسما از عرضه یک تبلت جدید در همین تاریخ خبر داده است. این تبلت که ردمی پد پرو نام دارد، با زبان طراحی خاص، گزینه‌های رنگ متنوع و پشتیبانی از لوازم جانبی مختلف به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به آنچه تاکنون درباره تبلت ردمی می‌دانیم.

ردمی پد پرو چگونه تبلتی است؟

ردمی در حال حاضر دو تبلت دیگر با نام‌های ردمی پد و ردمی پد SE در سبد محصولات خود دارد. حالا به نظر می‌رسد ردمی پد پرو، جدیدترین عضو این خانواده، رده‌بالاترین تبلت ردمی باشد. پوستر رسمی منتشر شده توسط Ithome نشان می‌دهد که Redmi Pad Pro در بخش پشتی خود از دو حلقه دوربین بهره می‌برد. این تبلت با حاشیه‌های باریک و متقارن در اطراف نمایشگر و دوربین سلفی جایگذاری شده در لبه بالایی، ظاهری زیبا و برازنده دارد. همچنین در گوشه بالایی تبلت، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا قابل مشاهده است.

تبلت ردمی پد پرو در راه است

پشتیبانی از لوازم جانبی متنوع، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت تبلت ردمی خواهد بود. امکان اتصال کیبورد و قلم هوشمند، این تبلت را به یک گجت چندمنظوره و کارآمد تبدیل می‌کند. همچنین سه رنگ مشکی، سفید و بنفش برای آن در نظر گرفته شده است. در نهایت، پوستر منتشر شده تأیید می‌کند که سیستم‌عامل این تبلت جدید، سیستم عامل HyperOS خواهد بود.

احتمال عرضه جهانی با برند پوکو

این تمام اطلاعاتی است که می‌توان از پوستر رسمی برداشت کرد. در رابطه با عرضه جهانی، انتظار می‌رود Redmi Pad Pro با برند پوکو در بازارهای جهانی عرضه شود. همانطور که شایعه شده است، ردمی توربو ۳ نیز احتمالا با نام پوکو F6 در بازار جهانی عرضه خواهد شد؛ بنابراین منطقی است که ردمی پد پرو نیز با برند دیگری عرضه شود.

پیش‌تر تبلتی از پوکو در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه مشاهده شده بود و همچنین قلم هوشمند آن نیز تاییدیه FCC را دریافت کرده بود. بدین ترتیب، احتمالاً شاهد عرضه یک تبلت پوکو نیز خواهیم بود. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمام این دستگاه‌های جدید باید تا چند روز دیگر منتظر بمانیم.

در گجت نیوز بخوانید:
مشخصات لو رفته از دوربین و پردازنده پوکو اف ۶، چینی‌بازها را به وجد می‌آورد تبلت 12.4 اینچی شیائومی پد 6S پرو با مشخصات قدرتمند رونمایی شد تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*