هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ به گلکسی اس ۲۲ می‌آید

خبر خوش برای دارندگان گلکسی اس ۲۲: هوش مصنوعی اس ۲۴ در راه است

مدیر سامسونگ این امید را به دارندگان گوشی‌های پرچمدار قدیمی گلکسی اس ۲۲ داده که احتمالاً امکانات هوش مصنوعی اس ۲۴ برای آن‌ها منتشر شود.

اگرچه پس از عرضه گلکسی اس ۲۴ با رابط کاربری One UI 6.1 در ماه ژانویه، سامسونگ اعلام کرد که برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی آن تنها با به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌تر در دسترس قرار خواهند گرفت، اما این خبر باعث ناراحتی (و شاید خشم؟) صاحبان گلکسی اس ۲۲ شد؛ چرا که به نظر می‌رسید گوشی‌های آن‌ها از این قابلیت‌ها بی‌نصیب می‌مانند. با این حال، خبرهای خوبی برای دارندگان این گوشی‌های قدیمی داریم.

احتمال دریافت برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ برای گلکسی اس ۲۲

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، آقای TM Roh، اعلام کرد که در حال بررسی امکان انتقال قابلیت‌های هوش مصنوعی به گوشی‌های قدیمی‌تر، از جمله گلکسی S22 است. وی این خبر را در پنجاه و پنجمین نشست سالانه سهام‌داران این شرکت اعلام کرد.

هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ به گلکسی اس ۲۲ می‌آید

این مدیر اجرایی گفت:

هوش مصنوعی سامسونگ به‌دنبال دستیابی به «هوش مصنوعی ترکیبی» است که هوش مصنوعی مبتنی بر فضای ابری را با فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه که تحت تأثیر قابل توجه عملکرد سخت‌افزار قرار دارد، ترکیب می‌کند. برای اجرای این فناوری روی دستگاه که محدودیت‌های سخت‌افزاری را در نظر می‌گیرد، تلاش‌های زیادی لازم است. سرمایه‌گذاری و تلاش‌هایی در حال انجام است.

گرچه این به معنای قطعی بودن دریافت این ویژگی‌ها توسط گوشی‌های پرچمدار دو سال پیش سامسونگ نیست؛ اما نشان می‌دهد که غول کره‌ای در حال آزمایش پایداری این قابلیت‌ها روی این گوشی‌ها است. همچنین، قابلیت‌های هوش مصنوعی روی سایر گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌تر نیز در حال آزمایش است، اما آقای TM Roh نامی از آن دستگاه‌ها نبرد. آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 اواخر این ماه عرضه می‌شود و انتظار می‌رود استقرار آن تا پیش از نیمه دوم سال جاری به پایان برسد.

در اوایل سال جاری، سامسونگ اعلام کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی به گوشی‌های گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس، اس ۲۳ اولترا، اس ۲۳ FE، گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی زد فولد ۵ و سری گلکسی تب اس ۹ راه پیدا خواهد کرد. این قابلیت‌ها شامل جستجوی دایره‌ای، دستیار مرورگر، دستیار یادداشت، ویرایش تصاویر و ویدیو با هوش مصنوعی مولد (Generative AI) می‌شوند.

می‌توانید برای آشنایی با تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی که سامسونگ با سری گلکسی اس ۲۴ معرفی کرده است، ویدیویی که روی سایت گجت نیوز منتشر شده را مشاهده کنید.

پیشینه خبر:
بهترین قابلیت‌های آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 با طعم هوش مصنوعی هوش مصنوعی Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی سامسونگ می‌آید نگاهی به قابلیت های جدید آپدیت One UI 6.1 سامسونگ + لیست گوشی‌های دریافت کننده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*